AKUT! Försvunnen i Getinge!

Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

Lite OT, folk bryr sej faktiskt om sina medmänniskor. När min vän blev kidnappad för några veckor sen var det många okända människor som hjälpte till och stöttade.

Hoppas verkligen att tösen hittas .. :(

Fortsatt lite off topic.

Tycker det är underbart att höra det.
Jag känner att i min vardag är det alldeles för få människor som öht kan känna sympati eller medlidande eller ens lycka för någon annan människa. Därav att ja tänkte att kanske någon tog åt sig i min tråd och kanske, kanske kunde göra någon annas dag med en guldstjärna i kanten.

såg en annons i GP häromdagen om en upphittad dvärgpincher... kanske lite långsökt... men man vet ju aldrig, ska se om jag kan hitta annonsen igen

*kl*

Nu har jag suttit och läst hela denna tråden och för varje sida så har jag suttit och hoppats att det skulle stå att ni hade hittat henne.:cry:
Det som slog mig också är att, oj vad gulliga och hjälpsamma människor det faktiskt finns. Stor eloge till er!:bow: Ni fick mig att hysa lite hopp för mänskligheten igen!!!

Ja detta är faktiskt en av de sällsynta trådarna här på buke där folk faktiskt visar otrolig med mänsklighet!:)
Helt faktastiskt, men är lite tråkigt att det ska behöva handla om en försvunnen hund..
Jag vet att det finns trådar ibland här på buke där någon behöver flytta omedelbart, eller fantastiska människor som hjälper till och flytta hästar kort och tvärs över landet åt främmande människor. Det är underbart att läsa sådana trådar. :love:

Håller med. Om man ska försöka låta lite poetisk..;) Som en strimma ljus i mörkret...:D

tack för länken.
Ser inte ut som henne..
Sen tiken som försvann är vuxen, två år..

USH, jag kollar på alla annonser jag hittar i min enfald tror jag att det är någon som är så urbota korkad och ska föröka sälja henne. :smirk:
För jag vill inte inse att hon kan vara död. Det finns bara inte.

och jag som tycker rasen är lurig, för det finns inte en enda hund som är den andra lik. Vissa kan man undra om det verkligen är samma ras. :eek:

De kan hända att ja bubblar i nattmössan nu men ja tyckte mig läsa i någon kvällstidning för ett tag sen om en upphittat dv som sprang lös med koppel någon stans neråt landet men ingen ägare hittad så de adopterade ut den till någon ny familj..

kanske värt att bara kolla upp..

Du tänker på den i karlstad?
Det var tyvärr inte vår Lady och den hunden var det ingen som letade efter alls, så den fick omplaceras..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka