Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Nu ska vi träna miljöträning! :) Från nu på måndag till den 31 augusti ska vi hinna få så många kryss på listan nedan som möjligt, det...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 690
Senast: Minta
·
M
Hundhälsa Hej!!!! Jag tänkte bara höra hur ofta en siberian husky ska vara ute om man bor inne i stan? Fast nära till skog och mark, Denna hund...
Svar
9
· Visningar
4 214
Senast: bengeten
·
Övr. Hund I Augusti när sambon får semester så tänkte vi åka över till Norge i några dagar, vandra en del och sova i tält/bil alt hyra nån stuga...
Svar
7
· Visningar
2 613
Senast: Flash5
·
F
Övr. Hund Anonymt nick.... Känner att jag sitter i en riktig rävsax och orkar inte bli dömd just nu så var snälla i era kommentarer tack...
2
Svar
24
· Visningar
3 026
Senast: Frukten
·
S
Övr. Hund Jag har just skaffat mig en schäfervalp. Han är just nu 4,5 månader och världens lugnaste valp. Han är avlad efter arbetslinjer och är...
Svar
16
· Visningar
1 853
Senast: Korven
·
Övr. Hund I senaste hundsport har de valt att presentera min ras, Kleiner Münsterländer. Oftast brukar jag tycka att rasspecialerna är trevlig...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Efter ett ganska intressant samtal med en vän igår så väcktes min nyfikenhet - vad kostar din/dina hund/hundar dig per månad? (I...
2
Svar
35
· Visningar
3 962
Senast: lil-sis
·
K
Hundavel & Ras Planerar att köpa ny hund om något år och funderar på om tollare kan vara rätt ras? Vill ha en hund som - Funkar till agility och...
2
Svar
22
· Visningar
3 245
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Lite känslig fråga, men en "granne" har en hundvalp (pytteliten ras) som väldigt sällan får gå ut, vilket då naturligtvis resulterar i...
Svar
7
· Visningar
1 586
Hundavel & Ras Tårarna rinner, jag har blivit allergisk mot mina älskade katter :cry: Vet inte var jag ska börja.... Jag har alltid varit överkänslig...
Svar
12
· Visningar
4 037
Senast: Rie
·
Hundhälsa Jag fick av en släkting i Finland fått höra att ett flertal hundar i Finland under sommaren har drabbats av parvo. Särskilt allvarligt...
Svar
12
· Visningar
1 522
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund En tråd för riktiga hundar! ( :D ) Glöm allt vad vinthundar, vallare och annat heter, här finns bara plats för terrierorister. In med...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
16 453
Hundhälsa Jaha, då var hjulet satt i rullning då. Min BC tik har varit halt till och från under våren, oftast i samband med ansträngning men även...
Svar
1
· Visningar
1 029
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Håller på att tinga en vovve men undrar när det är normalt att lägga hp? denna valp är bara några dagar gammal och uppfödaren vill...
2
Svar
38
· Visningar
4 671
Senast: Izzie
·
D
Övr. Hund Hejsan. Jag har bestämt mig för att köpa en beagle ifrån USA. Hunden är nu 6 veckor gammal och uppfödaren har gått med på att spara...
Svar
6
· Visningar
6 405
Senast: starcastle
·
Hundavel & Ras Tänkte höra med er som är lite insatta i avel, vad ni tror om valparna efter dessa föräldradjur, utseendemässigt alltså? Jag tycker...
2
Svar
27
· Visningar
4 273
Senast: Izzie
·
Övr. Hund Mitt i flyttkaoset och trots det faktum att mitt hus för närvarande är lika organiserat som ett bombat horhus i Beirut (:angel:) pga att...
Svar
14
· Visningar
2 070
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Hejsan vet inte om detta är rätt ämmne att ta upp men ändå ochej. Våran hund som är 4 år och har nu i dag bajsat inomhus han har gjort...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Hallå! Har sökt lite i forumet men inte riktigt känt att folk varit i samma situation som mig. Jag har två hundar, en Jack Russel och...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hur gör ni med kisspaus för ER själva? OM ni reser ensamma? Jag kommer ha en med mig dit men två hem och inget resesällskap. Jag antar...
2
Svar
26
· Visningar
3 241
Senast: CassyJo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka