Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lägg ner mer tid på tiken och ge henne en ärlig chans till , om det inte bättrar sig försök att hitta några du känner som kan ta hand om henne så du har koll på vart hon hamnar eller hundkunniga..!!
Hur gammal är tiken ??
Fyra hundar är ju en del och det är svårt att ge varje hund det utrymme som behövs, kanske det som tiken reagerar på?
Andra faktorer kan vara för lite motion, ni har inte rätta kemin(förstår inte varandra) m.m.
Testa dig fram.
Gå en kurs med tiken så kanske ni får lära känna varandra. Det är ofta när man får arbeta tillsammans och kämpa som man utvecklar känslor. Förhoppningsvis är det en lättlärd hund så det går bra för er och du får sug att arbeta med henne!
Tack för alla svar och tips! Det ringde ett underbart par i går kväll och dom har varit här i dag och köpt valpen Det känns sorgligt men ändå jättebra!
Tiken ska jag behålla och fortsätta träna med, precis som jag planerade i början
Känns bra och jag är tacksam för all hjälp att se saken ur fler persepktiv och all stöttning tack!
Foder & Strö Då det förutom koppar, zink och fosfor även fattas järn i årets analys så funderar jag på om kraffts high phosphorus miner skulle kunna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.