Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vet inte om de finns någon sådan här tråd. Hittar i alla fall inte någon och tänkte att de kan vara kul att se om de är några på forumet...
Svar
18
· Visningar
1 705
Senast: Zizzy
·
Hundavel & Ras Finns det någon speciell ras som har "lätt för sig" att bli gammal? Och hur gammal då ungefär? Skulle vara kul att veta! :D
2
Svar
21
· Visningar
7 206
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Jag ska göra klart detta redan från början; jag har aldrig gillat hundar. Är en kattmänniska ut i fingerspetsarna och de hundar jag har...
2
Svar
21
· Visningar
5 820
Senast: Honana
·
Övr. Hund Ska på hundutställning. Hur många hundar kan man räkna med blir bedömda på en timme, ungefär?
Svar
6
· Visningar
3 741
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Om denna tråd låter bekant så ber jag om ursäkt för det är mycket möjligt, men jag ville ha lite ordning och förslag från folk som har...
2
Svar
26
· Visningar
3 213
Senast: Asko
·
Övr. Hund Hoppas det finns någon här som kan IPO. I helt-om-svängarna, måste man göra en sån där konstig vändning till vänster medan hunden går...
Svar
12
· Visningar
1 672
Senast: zitrus
·
Övr. Hund Hallåhallå! Jag har en staffe-tik på 8 månader, jag har haft henne i 2. Köpte henne ifrån polisen som omhändertagit henne. Hon är...
Svar
1
· Visningar
1 142
Övr. Hund Jag undrar lite vad det kostar att importera en Chihuahua från Usa..nån som har erfarenheter och historier att dela med sig :)
Svar
1
· Visningar
1 228
Senast: Frukten
·
Övr. Hund För en tid sedan tvingades jag inse att jag inte längre kunde ha kvar min kooikerhane, som jag haft sedan han var valp, snart fem år...
Svar
18
· Visningar
4 155
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Kikat runt lite på bukefalos och tycker det finns allt för få trådar om lapphundar, de trådar man hittar är flera år gamla! Denna tråd...
Svar
17
· Visningar
1 858
Senast: vacky
·
Övr. Hund Tänkte att jag skulle börja cykla med min rottishane så han får göra sig av med lite mer energi men han bara skäller, studsar och...
Svar
2
· Visningar
1 238
Senast: anniiika
·
Övr. Hund Hej! Ska göra en lång historia kort. Vi ska sälja våran hund, en familj är intesserad och vill ha henne på prov. När provtiden är...
Svar
6
· Visningar
1 548
Senast: Swat
·
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet utav L7S1? Isåfall så får Ni gärna dela med Er utav Era erfarenheter kring detta. Min ena hund...
Svar
7
· Visningar
4 016
Senast: linafina
·
Hundavel & Ras Blir väl halshuggen nu, men tar den risken:p Jag har en rottistik som jag självklart älskar sååå!! Men då hon har hd C o D o ad 1 o...
Svar
5
· Visningar
1 406
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag sitter och läser omplaceringsannonser, inte för att jag ska skaffa någon mer hund just nu men för att jag inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
6 845
Senast: Nila
·
Hundhälsa Hej, jag visste inte riktigt hur jag skulle rubricera detta inlägg men beskrivningen finns ju nedan. Min ena hund har nyligen fyllt 8...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: xaheena
·
C
Hundhälsa Nyfiken fråga då jag är dåligt insatt i höfter och liknande. En sheltie blev röngtad vid 2 års ålder med D-höfter. Den bröt vänster...
Svar
2
· Visningar
1 396
Senast: Belethien
·
M
Övr. Hund Jag har en cocker spaniel tik som är blue roan MEN hon är oxå brun/leverfärgad både i ansiktet o på kroppen... mest ner mot magen . Jag...
Svar
3
· Visningar
1 958
Hundhälsa Nu har jag pannan i djupa veck, har tagit hjälp av veterinär för att få ned min överviktiga hund till sin idealvikt. Har ätit...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 020
Senast: mian
·
Övr. Hund Om en svensk hund är norsk utställningschampion, då går den ju i championklass i Sverige. Men i vår ras krävs det bruksmeriter för SE...
Svar
2
· Visningar
1 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka