Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En kort jaktfråga, hur gör man nuförtiden när älghunden slutar spåra älg och tar en sniff på rådjurspåret eller katten som nyss gick...
Svar
2
· Visningar
807
Övr. Hund Har ni någon gång era hundar lösa? Är det endast i skogen eller även på promenad på gångvägen tex? Hur lydig är er hund om ni är i...
2
Svar
27
· Visningar
3 144
Senast: Tretjak
·
Hundavel & Ras http://www.youtube.com/watch?v=qw7zOoJsY_I Känner någon igen denna hunden? Är det en ras? Eller.. är det en hund överhuvudtaget? En...
2 3
Svar
44
· Visningar
26 720
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Ja jag har nu kollat på den dvdn "välkommen valp" som jag fick av min uppfödare. Där säger dom att man helst ska borsta tänderna varje...
2
Svar
38
· Visningar
5 424
Senast: Nila
·
Hundhälsa Hunden, 8 mån, som jag har på prov inför ev köp (skulle bestämma mig efter prel.röntgen hd/ed 29e) hoppade i söndags rätt upp i luften...
Svar
0
· Visningar
1 365
Senast: zitrus
·
Övr. Hund Jag har äntligen fått hem en liten härlig valp och är nu i full gång med att klickerträna den. Jag tycker det går riktigt bra, och...
Svar
11
· Visningar
2 076
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Är det vanligt att hundar har ögonfärg i mahogny som täcker hela ögat? Alltså ingen pupill syns och ögat ser ungefär ut som om man målat...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: Belethien
·
C
Hundavel & Ras Jag undrar vid vilken ålder man ska sluta para en tik alltså när de anses för gamla för att användas i avel? Om jag inte minns helt...
2
Svar
21
· Visningar
6 745
Hundhälsa Hej! Hur ofta ger ni eran mat hund? Och varför? Har många kompisar som är hundägare, vissa ger 2 ggr vissa ger 3ggr vissa låter...
Svar
14
· Visningar
2 099
C
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av hur lång tid det tar innan man får sin faktura från strömsholm efter att man varit där med hunden? Jag ska...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: CassyJo
·
Övr. Hund Någon som vet vad som gäller? Är det tillåtet? Hittade detta på JBV's hemsida: Har ringt min kommun men skickas bara hit och dit...
Svar
1
· Visningar
1 368
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Skulle vilja ha tips på träningsgodis till min hund som drar mer än någonsin. Varje promenad är en pina och jag får blåsor i händerna...
Svar
12
· Visningar
1 653
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Övr. Hund Den gamla damen orkar inte längre hålla sig när jag jobbar. Blodprov är taget för 2 månader sedan, njurar och lever såg bättre ut än på...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
17 796
Övr. Hund Tycker att de var tråkigt att den tråden dog ut, så jag tänkte väcka liv i den igen. Tanken är samma som förra gången. Ett nytt trix...
Svar
4
· Visningar
660
Hundhälsa Hej, Min 2 åriga tik har tecken på livmodersinflammation i form av bruna sega flytningar:( Hon ska till veterinären i morgonbitti...
Svar
15
· Visningar
2 262
Senast: bengeten
·
Övr. Hund Såg att det i programmet fanns flera hundar som hade specialtecken S och inte får tävla om cert. Varför får de inte det? vad kan det...
Svar
7
· Visningar
12 837
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, jag visste inte riktigt vad jag skulle sätta för rubrik på tråden.. Men i alla fall, jag roar mig just nu med att kolla vilka...
Svar
11
· Visningar
1 177
Senast: Disen
·
Övr. Hund Egentligen är det väl bara jag som kan svara på den frågan för mig själv. Men jag skulle tycka att det vore intressant att höra vad...
Svar
13
· Visningar
3 858
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Ja, vår "lilla" dobbis hanne på 10 månader har en rätt dålig kvalite på sina klor... De fnasar och spricker lätt. De hålls efter och...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund Idag har Google gått sitt MH. Kul, protokollet blev ganska väntat, han är lite fegis, hade väl önskat att han överraskat mig och kollat...
Svar
5
· Visningar
985
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka