Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en labrador tik på 9 år som har haft en väldig klåda och pälsen föll av. Nu har de vart bra ett tag men nu har de åter kommit...
Svar
4
· Visningar
2 966
Senast: Pigan
·
I
Övr. Hund Lilla jag igen. :p Denna gång undrar jag specifikt om ett visst hundfoder; kunde inte hitta en tråd om detta så ifall jag har missat det...
2
Svar
20
· Visningar
10 919
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Någon som transporterat hund fr. England/Irland/Skottland till Sverige med Trust? Fungerade det bra? Hur mycket kostade det...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Swat
·
Övr. Hund Ja, hur gör ni som skaffar valp på hösten efter semestern och allt det där, tar ni ledigt (semester/flex osv) i början eller hur gör ni?
Svar
6
· Visningar
1 181
Senast: Gallileo
·
Övr. Hund Hur får jag bort asfalt på tassarna? Inte riktig svart asfalt utan sån där skit som dom fyller hålor i vägen med, sprutas ut ur "rör"...
Svar
3
· Visningar
7 683
Senast: Laa
·
I
Hundhälsa Har ett litet problem eller vad man ska säga, vet inte om det är ett problem eller om det är jag som bara är nojig =( men hoppas på lite...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: isaacmydog
·
Övr. Hund Min 7 månaders american bulldogg/dogo argentino hane biter sönder mina golv och väggar, oftast händer detta när han är ensam (räcker med...
Svar
12
· Visningar
16 222
Senast: Hjalti
·
Övr. Hund Min schäferpojk har fått diarrè och medans jag satte på mig skorna lyckades han bajsa på hallmattan (blä). Jag har torkat och tvättat...
Svar
9
· Visningar
37 267
Senast: kladdkaka
·
Hundhälsa Min brors labrador fick igår diagnosen kraftig kennelhosta. Hunden är 9 år och ovanligt stor (inte tjock), väger 37 kg. Ordinerades...
Svar
4
· Visningar
11 976
Senast: MonteRose
·
1
Övr. Hund Jag skulle jättegärna lära mig mer om hundspråk och bara allmänt. Jag hjälper till på ett hunddagis och lär mig jättemycket där men jag...
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: 134643
·
Övr. Hund Mandy har borjat ta ett steg eller tva efter mig under "stand under motion" pa tavling. Hur skulle ni fixa det? Jag sag tidigare ett par...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Fel i rubriken, ska ju såklart stå. Tips PÅ hundfoder. Min unghane är en mycket aktiv kille som jag har svårt att få upp i vikt på...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 923
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Ja vad tror ni detta kan vara för en blandras? ;) På första bilden är det hunden till vänster ni ska kolla på :p Är tyvär inte så...
Svar
17
· Visningar
2 956
Senast: Mary91
·
Hundhälsa Vi håller på att leta en valp, och har fastnat för Chinese crested. Har tittat runt lite och träffat på ett par valpar som känns mycket...
Svar
17
· Visningar
4 662
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Ytterligare en sådan här tråd... Men jag är verkligen helt rådvill! Letar efter en mysig sällskapshund, nu när man inte har en sambo som...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 638
Senast: ajdidodii
·
Övr. Hund Jag har en terriervalp på drygt 4 månader. Han är (så här långt) allt jag velat ha i en hund och han går mycket bra ihop med andra...
Svar
4
· Visningar
1 162
Övr. Hund Ja som rubriken säger, får man ha en oregistrerad hund som väktarhund? Eller är det tvärkört? Anledningen till att jag frågar är...
Svar
2
· Visningar
1 406
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Är det nån skillnad på Metacam och Rimadyl till hund? Någon vars hund haft biverkningar? Min hund har fått Rimadyl tillsammans med en 20...
2
Svar
27
· Visningar
35 317
Senast: megin
·
Övr. Hund Med tanke på "välja ras efter utseende"-tråden vill jag kolla om någon här har någon kännedom eller erfarenheter om korthårig collie, en...
2
Svar
26
· Visningar
25 715
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Jag ska röntga min tik nu i höst och pratade lite om det med uppfödaren. Jag har inte gjort det förut då detta är min första egna stora...
2 3
Svar
59
· Visningar
9 197
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka