Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Någon som har det? Jag skall in med min hund för titthålskirurgi och rätta till en förslitning i bogleden. Det ända jag vet nu är att de...
Svar
1
· Visningar
3 593
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Dags att gnugga geniknölarna. :laugh: Valperna är 14 veckor gamla och helsyskon. Den svart/tan färgade kan stå under magen på den...
2
Svar
29
· Visningar
9 344
Senast: _Viva_
·
Hundavel & Ras Jag har snöat in mig lite på storpudel och skulle vilja höra från ägare hur era hundar är att leva med. Vad har ni för aktiviteter för...
Svar
3
· Visningar
1 118
Senast: Emor
·
Hundavel & Ras Nu är det bestämt. Jag ska köpa en mellanpudelvalp :love: Eftersom detta är mitt första hundköp har jag självklart massor av frågor...
Svar
6
· Visningar
2 607
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Ställer bara frågan här. Om man har en hund (sch/bc) som är dryga 12 år.......är det nån ide att ha en försäkring då eller är det att...
Svar
19
· Visningar
2 306
Övr. Hund Enligt vår veterinär kommer det nya regler från och med 1 januari 2012 att rabiesvaccin samt pass kommer va mkt enklare! att man ej ska...
Svar
15
· Visningar
5 727
Övr. Hund Nu kommer väl antagligen flera tycka att detta är så löjligt eller att jag förstorar upp det hela.... men det känns som de enda jag kan...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 853
Senast: hastflicka
·
L
Hundhälsa Vill bara höra era ärliga åsikter om vad ni tycker om hur min hund har det. Tror ni det är ett dugligt hundliv han har? HÖGST 3 dagar...
2
Svar
25
· Visningar
3 715
Senast: Varmblod90
·
Hundavel & Ras Hej! Jag vet inte om det finns någon Blandrastråd? Men jag tyckte det skulle vara kul ifall det inte fanns någon aktiv så vi testar! :)...
2
Svar
28
· Visningar
3 627
Senast: Genesis
·
Övr. Hund Jag har ett litet men ack så frustrerande problem. Som vi alla vet är det lag på att plocka upp hundbajset efter oss. Detta har jag...
Svar
15
· Visningar
2 955
H
Hundhälsa Har kommit till en punkt till slut där jag tvingas med veterinärens hjälp att kapitulera och inse att jag inte kan hjälpa Pingla då hon...
2
Svar
20
· Visningar
5 906
Senast: Hjalti
·
Övr. Hund Ursäkta om det redan finns en sådan tråd, har dock inte hittat någon. Tänkte starta en tråd där folk får berätta annorlunda saker...
2
Svar
36
· Visningar
5 793
Senast: annelil_82
·
Övr. Hund Vi har vewrkligen kört fast på apportmomentet och nu har jag inga mer idéer för hur jag skall få hunden att förstå vad jag vill. Jag har...
2
Svar
35
· Visningar
4 037
Senast: Nila
·
Hundhälsa Kan man verkligen ge "människo-medicinen" Omeprazol till en hund?? Vilken dos isåfall?
Svar
14
· Visningar
57 512
Senast: martha
·
Övr. Hund Jag är så otroligt less på att behöva försvara min kopplade hund från lösspringande hundar utan kontroll från sina ägare. Skulle ta en...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
9 056
Senast: Disen
·
Hundhälsa Dramatisk film men roligt att den klarade sig. http://www.youtube.com/watch?v=_QQQAVNKIPE
Svar
0
· Visningar
943
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Hur räknar man ut inalvelsgrad för hand? Finns det något smidigt program eller så? Kan inte använda avelsdatas tjänst eftersom tiken...
Svar
6
· Visningar
1 213
Senast: MiniLi
·
G
Hundhälsa Min 7 månaders valp Iris började kräkas i måndags em, då kom frukosten upp. Sedan fick hon kokt ris på kvällen och verkade bli piggare...
Svar
2
· Visningar
2 720
Senast: Genesis
·
Övr. Hund Jag sitter och väntar på besked om ett jobb (som jag verkligen vill ha..!), som innebär att jag i så fall har 40 minuter till jobbet...
Svar
1
· Visningar
1 030
Senast: pulkaskurk
·
Hundhälsa Kom precis hem från bk där jag gått kurs med ena hunden och känner mig riktigt trött - det kröp nämligen runt loppor på både henne och...
Svar
11
· Visningar
1 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka