Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Mest för skojs skull, eller låååångtidsplanering... Det är ingen mer hund på väg in i huset än på flera år iallafall :D Hursomhelst...
Svar
15
· Visningar
1 446
Senast: Ace
·
J
Hundhälsa Min hund har sedan ca 3-4 veckor varit irriterad i ena sidan när jag kliar eller klappar på en bit ca 5 *5 cm parti. Han kliar sig inte...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: _Candy_
·
Övr. Hund Ja det fick jag höra av en kvinna för några dagar sen. Vad tycker ni, liknar min vovve en sån? Han är en 3 årig...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
46 456
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag undrar hur ofta ni som tränar viltspår är ute och spårar? Skriv gärna anledningen till det också. Är det för aktiverings skull...
Svar
0
· Visningar
639
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Ehm, kanske fånig fråga, men jag är inte köttätare så jag har ingen koll på det här... I alla fall, i frysen har jag gammal blodpudding...
Svar
8
· Visningar
3 825
Senast: Lager
·
Övr. Hund Med den här snygga killen :love: Visst är han stilig? Iofs under en begränsad tid, eftersom han är här för att lära sig lite...
Svar
14
· Visningar
2 102
·
Övr. Hund Jag sag en rapport i Sverige pa hur media rapporterar hundoverfall. Om det ar en Rottweiler eller en svart hund ... rapporteras att en...
Svar
15
· Visningar
1 955
Senast: Mixess
·
Hundhälsa Någon som använder har erfarenhet av detta foder? Fick erbjudande att prova en säck till min valp, så ni som använder eller har använt...
Svar
2
· Visningar
1 505
Senast: Empire
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av detta? Hur länge kan man hålla på? Hur ofta sprutar man?
Svar
11
· Visningar
10 086
Senast: LillaMy84
·
G
Hundhälsa Jahopp, nu var det här igen. Den ena vovven har börjat löpa, och precis som varje gång tycker jag det är så svårt att hitta ett bra...
2
Svar
21
· Visningar
19 192
Senast: Berin
·
Hundhälsa Min dotter flyttade hemifrån nu i somras och sedan dess är min hund inte sig själv. Han sörjer verkligen :( Min sambo har under...
Svar
6
· Visningar
7 277
Senast: Swat
·
Övr. Hund Trots att jag är uppväxt i en hundfamilj har jag hittills varit förskonad och sluppit att ta det där beslutet. Men nu är det snart dags...
Svar
10
· Visningar
1 454
Senast: Tretjak
·
Hundhälsa Camaro har ätit VoH med lax ganska länge nu, dock har hon blivit lite tjock. Vi har dragit ned givan rejält och ökat motion så nu börjar...
2
Svar
22
· Visningar
2 277
Senast: Farao
·
Hundavel & Ras Min älskade underbara eurasiertik fick idag 5 fina, friska valpar! 4 hanar och 1 tik. Tyvärr föddes det en död som första valp, den var...
Svar
10
· Visningar
1 366
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras sitter och funderar och hoppas att någon ska kunna hjälpa mig :) är det någon som vet om "tan"-tecknen i black and tan, blue and tan...
Svar
3
· Visningar
1 275
Senast: Laa
·
S
Hundhälsa Jag har provat Nordics sp+ i klump till mina hundar, två schäfertikar. Enligt innehållsdeklarationen innehåller det ångkokt korn men jag...
Svar
3
· Visningar
1 616
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Fick plats på Tävlingslydnadskursen som nu börjar i september, och blev kanonglad, man får slåss om platserna! Men ack den lycka som...
Svar
8
· Visningar
1 219
Senast: movi
·
Hundhälsa Har haft sambons Rottweiler grabb ute på foder i 1½ vecka, vi fick hem honom i söndags och ja.. De var ingen rolig syn.. Han har alltså...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Swat
·
Hundavel & Ras Min sambos jobbarkompis har nu skaffat sig en varghybrid, 25% varg och 75% schäfer och säger att den rasen blev godkänd i Sverige av SKK...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
15 285
·
Övr. Hund Jag är i tanken på väg att skaffa hund men det snurrar runt i huvudet när jag funderar på ras! Tänkte ni kunniga hundmänniskor kanske...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: Taxilock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka