Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur mäter ni med långhåriga hundar vilken storlek på halsbandet hunden behöver? Nån som har nåt bra mått på hur tajt det ska spännas så...
Svar
11
· Visningar
2 705
Senast: wildrose
·
Hundhälsa Lillam började löpa för första gången för 12 dagar sen, och idag upptäckte vi att hon har börjat kissa på sig. Först en fläck i soffan...
2
Svar
22
· Visningar
5 298
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Teoretisk fråga... En korsning mellan två icke fällande raser, tex bichon frisé och lhasa apso, kan det bli en hund som fäller? Olika...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: Laa
·
N
Övr. Hund Nu börjar det närma sig :) EM i fårvallning går i år i Sverige, Skåne! Alla är hjärtligt välkomna att komma och titta på Europas bästa...
Svar
10
· Visningar
1 648
Senast: Nennan
·
Övr. Hund Har en liten blandras hane som gärna vaktar på saker/människor/hem osv. Det mesta som kanske skulle kunna finnas en liten anledning att...
Svar
3
· Visningar
2 261
Hundhälsa Hade Anticimex på besök för dryga månaden sen då vi hade fullt med fläskängrar i skafferiet. Allt kastades, även hundfodret. Nytt...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: movi
·
Hundhälsa Hur i hela fridens namn får man tag på kaninkött? Jag har kört elimineringsdiet för att undersöka om min hund är allergisk för att sedan...
2
Svar
26
· Visningar
6 642
E
Hundhälsa Hej! Jag har en stor hund som väger 30 kilo som börjar bli lite till åren, 10år. Just nu bor jag 3 trappor upp och det är lite...
Svar
13
· Visningar
8 391
Senast: Elizakatt
·
Övr. Hund Behöver en dragsele till min hund, har aldrig köpt/använt drag sele Så tacksam över tips/råd
Svar
1
· Visningar
892
Senast: Thriller
·
A
  • Låst
Övr. Hund jag har lagt lite personspår med min vovve och det går bra, han går exakt i spåret med näsan i backen. Jag fick tipset att börja lägga...
2
Svar
21
· Visningar
4 281
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Ni som har erfarenhet av kelpie, tror ni att den skulle passa mig. Detta är vad jag söker i en hund. Jag vill ha en hund som gillar...
Svar
15
· Visningar
3 915
Senast: Donnorna
·
Övr. Hund Vi förlorade Alice i natt. Hon blev inte ens 6 månader gammal. Kopierar in ett inlägg jag har skrivit på vår hemsida: I natt hände...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
10 108
Övr. Hund Ja, precis som frågan lyder; hur långt ska ett bra program i fritt följ vara? Jag och sambon är oense, för jag tycker att det ska vara...
Svar
5
· Visningar
997
Övr. Hund Eftersom jag nyligen blivit arbetslös och söker jobb som om jag blir piskad men utan resultat har tankarna kring det här att passa...
Svar
3
· Visningar
2 141
B
Hundhälsa Skulle vilja ha lite brainstorming kring vad det kan vara för fel på min hund så jag har lite förslag att lägga fram till veterinären...
2
Svar
24
· Visningar
7 615
Senast: Bananas
·
Övr. Hund Vad kan det kosta att tur och retur flyga med en hund, modell halvmindre ( ;) ) på cirka 6kg till USA? Jag talar alltså om rubbet-...
Svar
1
· Visningar
835
Övr. Hund En hypotetisk fundering! På vår gård har vi tre hundar, fyra hästar och katter och kaniner! Hund nr ett är en Kina-Puff, hon fungerar...
2
Svar
36
· Visningar
2 591
Övr. Hund Jag har gått valpkurs i ett par veckor nu (idag var gång 4 av 6) hos brukshundklubben. Har från första start känt att det inte känns...
2
Svar
23
· Visningar
5 645
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag brukar smygläsa i andra rastrådar och tänka: så trevligt de verkar ha det, vill också! Därför startar jag härmed tråden för alla oss...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
22 106
Hundavel & Ras var hittar man hundutställningar? helst i skåne eller avgränsade län.. spelar ingen roll om det är inoff eller "träning" vill ställa...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Linduzz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka