Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

• Låst
Övr. Hund Hur tänker en människa som travar in till en flock amkor med en hund? Det är ju liksom inte första gången det händer. Att inte...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 828
Senast: Snurrfian
·
H
Övr. Hund Tänkte uppdatera om min svartvita fina tjej och hur vinden bara kan vända bara man släpper taget och inte bara fokuserar på...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: Hjalti
·
S
Övr. Hund Min hund hoppar väldigt mycket när man varit borta en stund och sen kommer tillbaka. Alltså, han hoppar upp och biter tag osv. Förr...
Svar
19
· Visningar
1 373
Senast: saraah
·
Övr. Hund Någon som vet något om detta foder? Enligt vad jag hann förstå så är det ett nytt hundfoder på marknaden, hann dock inte läsa innehåll...
Svar
6
· Visningar
1 513
Senast: simba_112
·
M
Övr. Hund Skulle vilja att min unghund höll sig på lite närmare avstånd när han går lös. Han är uppmärksam och håller koll på mig men han är...
Svar
15
· Visningar
1 721
Senast: Shark
·
Hundhälsa Var ute och gick med en vän och hennes hund, även min hund var med. Hundarna lattjade och sprang, men inga tokrace, utan normalt...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: Lionheart
·
Övr. Hund Jag har skaffat en katt för att hålla borta mössen här på gården. Det är meningen att han ska bo ute men jag vill ju gärna att han och...
Svar
18
· Visningar
2 004
Senast: Swat
·
Hundhälsa Nu är lilla valpen här (4 månader) lös i magen och har varit det till och från i 3 dagar. Vi är mitt i ett foderbyte och jag vet inte...
Svar
4
· Visningar
2 884
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund Hittade de på facebook Jag dog idag .... Du tröttnade på mig, jag drog ett olyckligt nummer. Jag är i en svart plastpåse i en deponi...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort. Den 20e augusti kom dagen ja länge bävat för, min gamle skrutts kropp bara la av:cry: Dagen...
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: Meanwhile
·
Hundavel & Ras Tänkte ta hjälp av er alla med val av ras på min nästa hund! (som visserligen inte ska inköpas förrän om två år men detta är ju så...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: saraah
·
Övr. Hund Min hund bet annan hund... Medan jag var lyckligt ovetandes på semester lät min hundvakt min hund springa lös, och min hund (pudel) bet...
2
Svar
22
· Visningar
3 405
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa en liten kompis till min vavvis. Men vet inte vad som skulle passa. Vill ha en hund i samma storlek som...
Svar
17
· Visningar
1 481
Hundhälsa Jag har funderat på det där. Många säger att man ska koka märgbenen för att skona magen på hunden. Andra säger råa för att minimera...
Svar
13
· Visningar
2 531
Senast: Illiana
·
Hundavel & Ras Tänkte det vore käckt med en tråd med raspresentationer, där man kan kolla in om man är intresserad av att skaffa hund för första...
2
Svar
21
· Visningar
6 832
Senast: Narcissa
·
V
Hundavel & Ras Hej! Jag är nyfiken på om det finns någon här som har Irländsk Varghund. Eller andra vinthundar :) Vad använder du för foder på...
Svar
4
· Visningar
1 833
Övr. Hund Nu blir jag galen snart:mad: Min hunds mat är snart slut och jag tänkte köpa nytt idag, så jag lånade bil, vilket inte händer ofta att...
2
Svar
33
· Visningar
3 196
Senast: QuickStar
·
M
Hundavel & Ras Vi har två hundar en schäfer och en russkiy toy. Schäferägare finns det ju gott om:) men finns det någon som har russkis??
Svar
9
· Visningar
3 462
Senast: MamaJustify
·
A
Hundhälsa Vår jämthund har blivit väldigt röd i ljumskarna och nu upptäckte jag att han har ett litet sår där. Antagligen har han kliat hål. Ska...
Svar
1
· Visningar
1 934
Senast: Farao
·
Hundavel & Ras Vi har tänkt skaffa hund och funderar på olika raser. Vi vill ha en mindre hund. Lättskött päls. En som man gärna kan träna lite med...
Svar
6
· Visningar
1 727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka