Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tja, jag vet inte om det hör hemma på hund, men det var ju på hunden jag hittade den iaf ;) Häromdagen tog jag en fästing på Morris...
Svar
10
· Visningar
3 099
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Ni som har papillon, hur är rasen? Anser ni att det är en bra första hund? Har länge tittat på olika raser och fastnat för papillon men...
2
Svar
22
· Visningar
9 298
Senast: MariaErika
·
S
Hundhälsa Vi har kastrerat vår 2,5-åriga vorsteh. Grannhusen har skaffat vars en tik och detta har stressat vår hund otroligt. Han slappnade...
Svar
5
· Visningar
1 295
Senast: ujent96
·
Övr. Hund Till skillnad från vid olyckan i skåne när en tjej och hund blev attackerad av en ko i ett område som marknadsförs som strövområde så...
Svar
3
· Visningar
878
Övr. Hund Jag fick en vuxen hund i början av sommaren. Hundens förra ägare kunde inte hitta pappren på hunden, men han skulle fortsätta leta...
Svar
3
· Visningar
2 044
Senast: Kusebuse
·
Övr. Hund Han är 4 veckor gammal nu så på en månad får han flytta hem till mig! :bump::bump:
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Bubble
·
G
Hundhälsa Läste precis artikeln på ridsport.se om att man ska se upp så inte hästar får i sig ekollon då det är giftigt (gäller även nötkreatur...
Svar
7
· Visningar
2 011
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Nästan hela vårt "hundliv" (2 år) har vi hållit på med foderallergiutredningar och färskfoder, så man är inte så beläst på torrfoder...
Svar
14
· Visningar
2 567
Senast: glittra
·
Övr. Hund Om hund har avelsklass på utställning och får hederspris och därmed inteckningskort, vem tillfaller detta? Uppfödaren eller ägaren av...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Hittade ingen tråd om de här. Finns de så säg gärna till:) Vad kan era hundar för tricks? Då menar jag inte de vanliga som i princip...
Svar
15
· Visningar
1 734
Senast: diablo_
·
I
Övr. Hund Hej Alla! En liten fråga som jag inte själv just nu kan komma på hur jag ska göra för att lära in henne. Försöker lära henne att...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: muppia
·
M
Övr. Hund Hjälp, jag har idétorka. Jag tycker det är bra att hundarna får arbeta med nyttiga saker i vardagen snarare än partytricks. Men jag har...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Meanwhile
·
Hundhälsa Sökte men hittade ingen tråd, kan vara för att jag bara har mobilen tillgänglig just nu. Hur som helst behöver jag lite tips. Vår...
Svar
16
· Visningar
7 349
Senast: vintra
·
Hundhälsa Kom in från en långpromenad idag (över en timme lång) och ser när jag ska ta av kopplet på min andra hund att min Jack Russell-tik...
Svar
2
· Visningar
5 425
Senast: russinbulle
·
M
Övr. Hund När man lär in nya tricks tycker jag det är svårt att hitta en lagom takt i att öka kraven. Jag menar först är man ju glad för alla...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: Meanwhile
·
Övr. Hund Har precis börjat spåra lite med min hund, och vi lär oss genom tips från bekanta, och läser på nätet. Skrev en tidigare tråd med ett...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har en tvåårig hanhund som jag alltid har upplevt vara väluppfostrad och "vet sin plats" i familjen. Nu nyligen har både jag och...
Svar
2
· Visningar
2 148
Senast: Boll
·
Hundavel & Ras Jag funderar på vilken hundras som skulle passa mig och nu har jag den här frågan - Vad är det som skiljer mellan dessa två raser...
2
Svar
25
· Visningar
23 951
Senast: Asko
·
J
Övr. Hund En sak jag funderar på, är det lätt att få en hund att bli godkänd för väktarbruk? Jag menar, hundar som inte duger till polishundar...
Svar
8
· Visningar
2 571
Senast: Tretjak
·
S
Hundhälsa Har nyss plockat bort en fästing från ljumsken på hunden. Det var rött runtom, stort som en 50öring ungefär. Hört att det kan vara...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: saraah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka