Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Hej! Jo jag har varit inne lite på rasen dvärgpudel och undrar om det är någon som äger en sån som kan svara på lite frågor: 1; Hur...
Svar
4
· Visningar
2 594
Senast: yennork
·
Hundhälsa Är det någon som kan berätta om vingelsjuka? Känner till en hund som fått den diagnosen. Är det bara att avliva? eller kan man göra...
Svar
5
· Visningar
12 133
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Min tant har tråkigt. Nu när jag tränar massor med unga dåren för lydnadstävlingarna osv så märks det att tanten blir rastlös. Hon vill...
Svar
13
· Visningar
1 612
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har en hund med grad 1 på ena armbågen, d.v.s. lindriga pålagringar/artros, medan han har UA/0 på den andra armbågen. Vad innebär...
Svar
1
· Visningar
2 685
·
Övr. Hund Jag köpte min hund när hon var två år, då hade hon inga problem med andra hundar, utan gick ihop med "allt och alla". Hon anpassade sig...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: sussiloo
·
Övr. Hund Jag bor med en tjej som har en malle, han har varit tjänstehund i 4 år, slutade i somras, innan jobbade han 3 dagar i veckan alt nätter...
Svar
10
· Visningar
2 282
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag har startat upp en aktivitetsgrupp för alla som har dansk/svensk gårdshund och bor i Gävleborg. Nu i oktober ska vi hålla en prova...
Svar
3
· Visningar
1 128
·
Hundhälsa Vet inte hur många gånger jag varit hos veterinären med min "gammelman" de senaste två åren,knölar på kroppen har vi varit in för 2-3...
Svar
14
· Visningar
4 622
Senast: Fibusen
·
S
Hundhälsa upptäckte att min hund har fått löss, köpte därför frontline comp i tisdags och stratade behandlingen.:crazy: men undrar nu hur länge...
Svar
0
· Visningar
853
Senast: SaraEdman
·
Hundavel & Ras Jag trodde att jag hade koll, men nu blev jag osäker igen (premiärnerver ;)). Visst går samtliga hanar först? Dvs. Hanar juniorklass...
Svar
7
· Visningar
820
·
L
Övr. Hund Min älskade hanhund på 2,5 år har alltid haft en lite spänd relation med boxern i samma ålder i stallet. Boxern är kastrerad, min hund...
2
Svar
33
· Visningar
4 696
Senast: Och_Aye
·
Hundavel & Ras ...är ett påstående som jag fick höra igår. Sant eller falskt?
Svar
12
· Visningar
1 529
Senast: caldea
·
Hundavel & Ras Varför ser shäfrarna ut som räkor egentligen? Huruvida det är fult eller vackert ligger ju i betraktarens ögon så det kan vi lämna...
Svar
12
· Visningar
2 010
Övr. Hund Är det någon som vet vilka förändringar som kommer att göras vid poängräkningen efter nyår? Är de nya reglerna ö h t fastställda? Har...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: Bozo
·
Övr. Hund min vän försökte begå självmord i torsdags, har varit inlaggd tills idag. Pratat med henne idag och hon har bestämt sig för att skaffa...
Svar
18
· Visningar
6 502
Senast: Meanwhile
·
Övr. Hund Snabb fråga, hur noga är det med kontakten i lydnadsklass? Hur noga är det med fotgående? Jag har inga problem med kontakten så länge...
2
Svar
33
· Visningar
3 292
Senast: muppia
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vår underbara vinthundstråd har för tredje gången kommit upp i 2000 inlägg och då är det dags för en ny! :bump: Så sätt igång, fortsätt...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
149 336
Senast: paradiset
·
Övr. Hund En liten karamell att suga på för er under dagen :) Jag funderar på att ge förslag på en ny kurs på brukshundklubben. Kursen ska...
Svar
10
· Visningar
1 289
Senast: Disen
·
  • Låst
Övr. Hund Får man inte lägga ut länk till bilder? I så fall ber jag om ursäkt.
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Hund Hur tänker en människa som travar in till en flock amkor med en hund? Det är ju liksom inte första gången det händer. Att inte...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 828
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka