Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
William har smakat på min bok men det blev bara några runda tandmärken som tur var och smakat på några andra saker men aldrig gjort sönder ngt viktigt. Han har inte heller några som helst problem med ensamhet tillsammans med Melvin.
I skrivande stund sover de som stockar efter vår tur i naturreservatet lösa i 2 timmar! Utöver det fick de rusa av sig på fotbollsplan imorse innan jag skulle till tandläkaren med sonen. Och så var det agility kl 18 också kom kl 20 efter en stunds fika mot slutet som vanligt.
På den här filmen från dagens runda upptäckte jag ngt mycket positivt! Melvin ( pudeln) har öppen mun! Detta tecken på avslappning är inte något jag ser ofta!
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.