Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tog lite nya, mer seriösa, kort idag på våra små odågor. Eller ja, försökte i alla fall! Har inte riktigt vant mig vid bytet från Canon...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 323
Senast: flugskit
·
Hundhälsa Min lilla vovve har åkt på någon slags irritation i ögat som är lite svullet och rinnigt, men inget gult som rinner ur ögonen eller så...
Svar
0
· Visningar
1 271
Senast: angiepangie
·
L
Övr. Hund Våran valp har jordens motor. Hon sover varannan timme och sen är det fart i henne vilket är en nackdel när man ska sova på nätterna och...
Svar
5
· Visningar
1 280
Senast: LunaBus
·
Övr. Hund Sedan två dagar tillbaka har vi en försvarsmaktshund!!! Äntligen ska hon få vara med husse på övningar och kanske får hon även chansen...
Svar
7
· Visningar
1 152
Övr. Hund Ett hundprogram som går på ettan nu om någon är intresserad och har tid över :)
Svar
2
· Visningar
683
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Nu behöver jag bukehjälp igen. :) Jag har målat in mig själv i ett hörn med Qito och vet inte hur jag ska komma ut. Bakgrund: bara...
Svar
16
· Visningar
2 191
Senast: paradiset
·
Hundträning Jag har en valp som är drygt 5 månader (faktiskt snart 6 månader) och jag har funderat kring det här med träning. Jag har ingen...
Svar
19
· Visningar
1 840
Senast: Shark
·
Övr. Hund (Hittade en gammal tråd om detta men startar en ny.. Behöver all hjälp jag kan få!!) Jag har en okastrerad jack russel hane på 17mån...
Svar
14
· Visningar
1 650
Senast: Verre
·
Hundhälsa Eftersom det verkar vara den enklaste sättet att få i hunden Tryptofan, att ge den R C-Calm-foder. Så undrar jag helt enkelt om någon...
Svar
10
· Visningar
3 573
Senast: Rose
·
Hundavel & Ras Ja det är ju så dåligt med raatrådar :) Men alla brukar få så bra svar så då försöker jag oxå :) Vi har ju nu en underbar liten...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: Philosophia
·
D
Hundavel & Ras Hittade ingen tråd om detta, bara en från förra året. Men den vå så full, så tänkte börja med en ny! :D Vilka har, väntar eller...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
48 137
Senast: Farao
·
Hundhälsa Erfarenheter av lugnande till hund.... Ni som har använt er av lugnande preparat till era hundar för att få ner stress vad har ni...
Svar
12
· Visningar
10 357
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Hej på er kära bukare! Detta inlägg kan bli en aning förvirrat, då jag själv är rätt fundersam just nu. Kom precis hem från...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 218
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Ämnet kom upp i en annan tråd och istället för att kapa den startar jag en ny:D Hur är det med tävlingar och löptikar? Är det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 471
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Är det någon här som tävlar/tränar rapport? Vad har ni för hund? Vad anser ni är viktigt för en bra rapporthund? När och hur började ni...
Svar
6
· Visningar
1 281
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Tog med mig de sista bilderna från tråd II. :)
100 101 102
Svar
2 029
· Visningar
162 871
Övr. Hund ...nåt otroligt efter att ha hund igen. Men rent praktiskt funkar det inte pga av jobbet, heltid-dagtid osv. Men... tror ni att man...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Viva
·
J
Hundhälsa Min hund har sedan ca 6 veckor sedan varit irriterad på ena sidan och ena benet. I början tänkte jag inte på det så mycket då han inte...
Svar
15
· Visningar
14 647
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Härom dagen lyckades Leon öppna kylskåpet o knycka en öppnad köttbullsförpackning o satte i sig ca 6-800 gr. Jag ställde upp nästa...
Svar
14
· Visningar
4 308
Senast: yennork
·
P
Övr. Hund Hej! Jag skulle verkligen uppskatta tips på min 7 månader gamla valp som är i spökåldern. Problemet är att jag har mycket fönster och...
Svar
6
· Visningar
6 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka