Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAA där är han! Fruktansvärt snygg, himla synd på bettet. (Boston är också fin.)
Oj! Fick faktiskt lite andnöd när jag såg bilderna på Bronx! Jösses vilken utstrålning han har och vilken vacker hund!
Dom andra är fina med! Trots att det känns hemskt med kupering på hund så är jag väldigt svag för de hundarna ändå.![]()
Men det är ju sådant som händer när man sysslar med uppfödning, det har ju du erfarenhet av från hästsidan också tyvärr.
Det betyder att om någon skulle börja slåss, så är ALLA där inom någon sekund för att hjälpa till. Mycket svår situation, därav försiktighetsåtgärderna som finns kring ben/mat/liknande.
Då Bajjon inte backade för Benni, så hann jag se blicken, resa mig upp och ta ett steg mot dom - och sen hann jag inte ens blinka innan dom andra 5 hundarna redan var på honom. Trots mitt snabba agerande, så tog det nästan 5 min att få isär alla hundarna, och på dom få minutrarna hann det bli riktigt rejäla skador.
Vi kommer aldrig att ha två hanar ihop igen i alla fall![]()