Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

IMG_7493.jpg

Åh, jag älskar taxar även om det inte riktigt känns som min ras... :love:

Vilka fantastiska bilder! Älskar svansarbetet :D

Dagens fotoskörd
Jag skrattade åt hennes svansarbetet ;)

Dina biler är stilliga och fina! :love:

IMG_9099.jpg

Vilken underbar bild!
Det var typ: ska du hjälpa mig upp?

Åh, jag älskar taxar även om det inte riktigt känns som min ras... :love:
Varför?

Åh, jag vill ha en tax!!!!!
Jag vill ha en TILL! :devil:

Jag har hittat "min" ras i korthårscollien, taxar känns inte riktigt så följsamma som jag vill att en hund ska vara och så har de fel storlek ;). Men de är oerhört charmiga!

Jag har hittat "min" ras i korthårscollien, taxar känns inte riktigt så följsamma som jag vill att en hund ska vara och så har de fel storlek ;). Men de är oerhört charmiga!
Sherry följer noga t.ex. när man har hennes älskade leksak i handen :devil: Collie ska alltid vara långhårig enligt mig, lika som sheltie:love:

Nä då, men du kanske kan låta bli att låsa ytterdörren så att det blir lättare för mig att komma in i natt :D :angel:

Det är han! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
176
· Visningar
8 471
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
746
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar