Senast tagna bilden XVI

Syskonen :heart:
Ebrah blev så nöjd när hon lyckades klämma ner sig bakom brorsan.
1000078832.webp

IMG_2384.webp

Bucky 4 månader testar Pinglans tålamod ... Kvällen innan testade han gränser, när han började leka med Pingan i soffan och när hon ledsnade och gick "hem till sig", vilket är bakom hörnsoffan, så följde han efter ... det uppskattades inte!! Det morrades rejält bakom soffan så till slut ropade jag ut honom och han kom snabbt fram och undrade vad jag ville ... 😂

Fick en bild av sambon precis när jag gått hemifrån. Trion ville visst följa med :heart:
1000079018.webp

Önskar att man kunde säga till dem att de ska vara glada åt att få vara hemma, för då får de längre promenad och mer möjligheter att spana genom fönstret. Men jag längtar till imorgon när jag är ledig och kan vara med dem hela dagen!

Behöver nog köpa en bädd till salukipojken ändå som han kan ha i sovrummet. Brukar slänga ner ett extratäcke på golvet, och då sover han ofta på det. Men nu är det i bilen, så det var bara ett sängöverkast på golvet.

Därför vaknade jag i morse med tre hundar i sängen, och de hade spridit ut sig rejält! Inte heller blev det bättre av att sambon hade lagt en kudde mellan mig och Ebrah för att skydda sig mot Ebrahs sparkar :cautious:
Ebrah (till vänster) har alltså sina ben upp på en kudde som är under täcket. Mina ben är inklämda mellan kudden och Lily. Salukipojken ligger tvärs över mina ben. Sambon, ja han låg längst till vänster och försökte att inte ramla ut :rofl: Lite imponerande ändå att vi inte vaknade av att hundarna la sig såhär, utan bara konstaterade att det var trångt när vi väl vaknade.

trio.webp

Behöver nog köpa en bädd till salukipojken ändå som han kan ha i sovrummet. Brukar slänga ner ett extratäcke på golvet, och då sover han ofta på det. Men nu är det i bilen, så det var bara ett sängöverkast på golvet.

Därför vaknade jag i morse med tre hundar i sängen, och de hade spridit ut sig rejält! Inte heller blev det bättre av att sambon hade lagt en kudde mellan mig och Ebrah för att skydda sig mot Ebrahs sparkar :cautious:
Ebrah (till vänster) har alltså sina ben upp på en kudde som är under täcket. Mina ben är inklämda mellan kudden och Lily. Salukipojken ligger tvärs över mina ben. Sambon, ja han låg längst till vänster och försökte att inte ramla ut :rofl: Lite imponerande ändå att vi inte vaknade av att hundarna la sig såhär, utan bara konstaterade att det var trångt när vi väl vaknade.

Visa bifogad fil 163005

Det ser lite trångt ut... :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 386
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 876
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 020
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hypotyreos
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat