Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

*KL*

img_0997_168540806.jpg

Han har kommit på att sängen kan agera leksak också... Eller så flyttar han hemifrån :angel:

*kl

LYCKA när man hittar något i gummi på promenaden!
32746702.jpg

Snart kommer vi hämta en liten från Danmark också...
32734925.jpg

Åh, herregud! Valpbilder borde som bekant bannlysas! -_-

Härhemma har vi varit ned till hundkappen för en 'prova på - dag'! Jag fick ingen film på terriern som var en riktigt stjärna *ler* men väl på shiban när hon fick ränna efter släpharen efter ett par misslyckade försök på eh.. kan man kalla det staketharen?
Never mind - här är filmen i alla fall!
http://www.youtube.com/watch?v=vRQoOWlz_Lk

Jag lyckades fånga Emors pudlar på film också, dem ska jag lägga upp lite senare. Kan krävas lite redigering på dem eftersom jag inte ALLS har samma stadiga kamerahand. *vissel*

Haha ja, fast han är fortfarande som en liten tönt...;) Och den där bilder är nog någon månad gammal också. Han jaktar väldigt mycket på katten, fåglar bryr han sig faktiskt inte om, någon gång har han lyssnat på fåglar :)

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
176
· Visningar
8 470
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
746
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar