Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

*KL*

img_0997_168540806.jpg

Han har kommit på att sängen kan agera leksak också... Eller så flyttar han hemifrån :angel:

*kl

LYCKA när man hittar något i gummi på promenaden!
32746702.jpg

Snart kommer vi hämta en liten från Danmark också...
32734925.jpg

Åh, herregud! Valpbilder borde som bekant bannlysas! -_-

Härhemma har vi varit ned till hundkappen för en 'prova på - dag'! Jag fick ingen film på terriern som var en riktigt stjärna *ler* men väl på shiban när hon fick ränna efter släpharen efter ett par misslyckade försök på eh.. kan man kalla det staketharen?
Never mind - här är filmen i alla fall!
http://www.youtube.com/watch?v=vRQoOWlz_Lk

Jag lyckades fånga Emors pudlar på film också, dem ska jag lägga upp lite senare. Kan krävas lite redigering på dem eftersom jag inte ALLS har samma stadiga kamerahand. *vissel*

Haha ja, fast han är fortfarande som en liten tönt...;) Och den där bilder är nog någon månad gammal också. Han jaktar väldigt mycket på katten, fåglar bryr han sig faktiskt inte om, någon gång har han lyssnat på fåglar :)

Liknande trådar

Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2
Svar
39
· Visningar
2 467
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 17 18 19
Svar
372
· Visningar
20 920
Senast: Brie
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 806
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 142
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka