Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Otroligt korkad fråga (som jag borde veta, gud va jag skäms nu) men... Jag har bara spårat på viltsvin innan. Och nu när det är...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund har jag som jag använder dagligen.Är det "billiga" från Limex,men jag har haft det i många år och det är kanon tycker jag,har verkligen...
Svar
6
· Visningar
2 201
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Hej! Jag har ett litet problem som jag skulle behöva lite råd och tips kring från er kloka hundmänniskor. Det är så att min ettåriga...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: melvin
·
L
Övr. Hund Har upptäckt idag att min tös är mycket hårdhänt när hon är lekfull. Leka med leksaker har ja inget emot att det går vilt till med...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 387
Senast: Grålly
·
Övr. Hund För det första så vill jag klargöra att jag är fullt medveten om att man som hundägare har strikt ansvar för sin hund. Jag anser mig...
2
Svar
39
· Visningar
3 851
Senast: Grålly
·
L
Övr. Hund Hej alla goa medlemmar :) Nu är det endast två veckor kvar till jag får hem min lilla Collie hane :love: , just nu så behöver jag all...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: LLLT
·
Hundavel & Ras Jag har fastnat för Petit Brabancon, som ni säkert förstår. Men vad är det för hund egentligen? Sällskapshundar antar jag, men passar de...
2
Svar
29
· Visningar
14 982
Senast: AraSlei
·
K
Övr. Hund Har ett par Svenska Viltspårschampions här hemma som jag tänkte ge nya utmaningar i vår. Planen är att åka över till Norge och ge de...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: Kira2002
·
Hundhälsa Jag vill i framtiden gärna gå över till BARF, iaf delvis då det är smidigare med torrfoder när man reser. Men hade redan nu gärna...
Svar
3
· Visningar
848
Övr. Hund ...vid omplacering av hundar. Ser ofta det i annonser. Men tänker; vad är det som garanterar att en hund blir aktiverad och får använda...
2
Svar
27
· Visningar
2 502
Senast: Nila
·
Övr. Hund Min jycke har blivit påhoppad två (tre?) gånger under platsliggningen, så nu funkar inte det momentet längre. Samma hund har även...
Svar
8
· Visningar
1 474
Senast: Berin
·
Hundhälsa Här sitter vi med ångest i magen helt plötsligt. Fanny har varit lite hängig på sista tiden, inte så man kan sätta fingret på det men...
2 3
Svar
56
· Visningar
14 058
Senast: angelwings
·
Hundhälsa Min hund har blivit så arg vid kloklippning, vi behöver nu hjälp. Han har alltid varit väldigt snäll att klippa klorna på, bara legat...
2
Svar
23
· Visningar
5 883
Senast: Lycanthrope
·
Övr. Hund Det har gått 4 månader sedan min friska och aktiva tik Vilda på 9 år plötsligt dog. Det känns som igår och jag saknar henne såååå...
2
Svar
21
· Visningar
3 440
Senast: madde_84
·
Övr. Hund Jag vet inte om det ska räknas som underhållning eller skräckinjagande dokumentär, men man känner sig väldigt normal och sund efter att...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hur tänker ni? Jag är inte säker på hur jag ska tänka, men min spontana reaktion är :crazy: Fast nu kan jag ha fel, jag har kanske...
2
Svar
26
· Visningar
3 999
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras En mellanstor hund, korthårig. Aktiv med bus och fart i sig, men ändå godmodig mot människor och andra djur, även katter! Inte skällig...
2
Svar
26
· Visningar
2 290
Senast: Boerperd
·
Övr. Hund Jag ska nu köpa en hund. Har för rätt länge sedan hittat en kennel jag gillar, sedan hittade jag en parning hos de jag verkligen...
Svar
9
· Visningar
2 120
Senast: Masse
·
Hundträning Hur börjar ni träna era valpar att åka bil? Tänker då på att åka i bur bak i bilen.
Svar
11
· Visningar
12 725
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Hur länge brukar ni ta det lugnt med fysisk träning efter att hunden har varit dålig i magen? Observera att jag inte talar om magsjuka...
Svar
9
· Visningar
2 893
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur