Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Inspirerad av den trevliga lydnadsettantråden tänkte jag börja den här tråden för dem som nyligen har börjat träna agility. Jag och ena...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 258
H
Hundhälsa Allmäktige buke ;) Om en unghund (renrasig) vid 1års ålder visar sig ha atros på frambenen, vad gäller då ? Pappan är friröntgad &...
2
Svar
26
· Visningar
5 797
Senast: Skogstroll
·
Övr. Hund Jag kan noll och inget om hundar. Där min häst är uppstallad så finns två trevliga hundar. Bland annat en stor, snäll och vacker schäfer...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: ChatNoir
·
D
Övr. Hund Hej! Jo nu är jag i funderingar över fci. Fci är väl vilka raser som får tävla i landskapet och så eller? Isf. Får man inte tävla med...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vet ej vad den heter,,, men till sak. jag undrar vad som krävs för att få deltaga? Ska hunden ha det som arbete? Här har vi en...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Nu har det hänt mig ännu en gång, jag har fått en kräsen hund! :mad: Jag bytte från hans valpfoder, Doggy professional extra valp...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Misiaczek
·
G
Övr. Hund Måste bara skryta lite och berätta att min älskade Cerberus (afghanhund för den som inte vet) fick uppflytt i freestyle i tisdags! Fy...
Svar
13
· Visningar
1 688
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Tipps på hur man skall göra för att valpen inte skall tycka det är kul att jaga inne katter? Katterna är hunvana sedan tidigare men...
Svar
10
· Visningar
4 528
Senast: Aslan
·
Övr. Hund ...någon betydelse när man skaffar hund? Tänker att det är utomhus hunden aktiveras och stimuleras i första hand. Inomhus ska hunden...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: Fridolina
·
Övr. Hund Blev uppringd av min pappa för en halvtimma sedan då han ber mej komma ut till jaktmarkerna med Ebun för de hade skadeskjutit ett...
2
Svar
24
· Visningar
4 157
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Min sambo har blivit anklagad för att vara djurplågare 2 gånger nu sen vi flyttade, och blir lika ledsen varje gång. Jag kan inte...
2
Svar
29
· Visningar
3 755
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag skulle behöva lite forskning som påvisar att hundmagen inte mår bra av spannmål. Vet ni var jag kan hitta detta? Google är INTE min...
2
Svar
23
· Visningar
7 802
Senast: Rose
·
Övr. Hund Om en jakthund ställer till med något under pågående jakt, är då ägarens ansvar det samma som i andra situationer? Eller gäller någon...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 836
Senast: Disen
·
Övr. Hund Hej kära buke! Länge sen jag skrev här nu, meeen nu är det dags för lite rådfrågning. Jag hämtade hem en liten papillon bebis i lördags...
Svar
9
· Visningar
2 326
Senast: superstar
·
Övr. Hund Är det någon som har en skyddsväst till sin hund/jakthund? Vi letar efter en väst som kan ge skydd mot vildsvin och varg. Har kikat...
2 3
Svar
59
· Visningar
17 105
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Hej! Ny på forumet, detta blir väl premiärtråden :) Jag har nu min första valp, innan har jag bara haft vuxna hundar. Allt är väldigt...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Western
·
J
Hundhälsa Hej. Hoppas ni orkar läsa hela inlägget. Behöver verkligen folks åsikter/tips/hjälp... Jag och min sambo köpte för 2 dagar sen en 3...
Svar
3
· Visningar
2 291
Senast: Turelur
·
Övr. Hund Jag har vid några olika tillfällen mött någon med hanhund som tycker att man måste vara så försiktig när det är två hanar. En karl var...
Svar
18
· Visningar
4 802
Senast: Lager
·
Övr. Hund Bitchen :D Snart två år och fantastiskt starka åsikter, härligt! Äntligen efter många många år så har jag en basenji hemma, spännande!
Svar
4
· Visningar
907
F
Övr. Hund Har inte riktigt fattat hur forumet fungerar. Det är inte indelat i olika delforum? Oavsett - jag heter Kim Salomonsson och bor i...
Svar
13
· Visningar
1 139
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vaginal vs kejsarsnitt
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur