Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Finns inga i Sverige va? Kan man se det ngnstans om det finns? Är säkert ingen ras för mig men vet inte om den har vallbehov a lá...
Svar
9
· Visningar
5 509
Senast: UllisP
·
Övr. Hund Jag tänkte att jag skulle prova på detta färskfoder, ja eller jag tänker inte sluta med mitt torrfoder utan jag kör både och. Köpte då...
Svar
2
· Visningar
1 512
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Kan vi ha lite brainstorming? Vad ska man tänka på och inte glömma bort? Förmodar att det är fler än jag som funderar på att ta hand...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Aslan
·
Hundhälsa Hej! Detta gäller mina föräldrars hund, så ifall jag låter lite oinsatt egentligen så är det för att jag är det :D Men i alla fall, mina...
Svar
17
· Visningar
4 503
Hundhälsa Behöver lite hjälp att se ett problem utifrån. Har tidigare frågat om tips angående min whippettik som är osäker på andra hundar och...
Svar
7
· Visningar
1 321
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Har en ungtik här över dagen vars ägare häromdan reagerade på att hon hade lite svullna juver. Hon löpte i augusti (för första gången)...
Svar
5
· Visningar
4 235
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har två hunadar, en schäfer/collie tik på 3 år som är rädd för allt som kallas för agilyt (stavning) och en liten herre på 2 år...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hur ska registeringsbeviset/stamtavlan/veterinärintyget som man bland annat visar upp på utstälning se ut? När jag kom hem från...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Daff
·
K
Övr. Hund Hej alla bukare! Nu är de så att vi ska ha besök hos oss ikväll och igår kväll ringer de kommande gästerna och berättar att en av de...
Svar
17
· Visningar
4 216
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund ...om jag ger "idiothunden" jag skrivit om i en annan tråd en ny chans? Nu när jag vet förutsättningarna lite bättre? Ägarna var ju inte...
2
Svar
36
· Visningar
3 756
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Många brukar ju vara snabba på att uppmärksamma om det skrivs negativa saker om hundar i tidningarna, såå nu när jag såg att Expressen...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag håller på att bli galen alltså. Min springer spaniel fäller som en dåre, jag dammsuger varje dag och ändå ser det ut som om jag...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: wtf
·
Övr. Hund Bodde ju i gbg ett tag nu och hann få upp ett större intresse för rallylydnad, men blev tvungen att flytta tillbaka till Nässjö igen och...
Svar
3
· Visningar
865
Y
Hundhälsa I natt vaknade sambon av att vår hund behövde gått ut då han var dålig i magen. I morse när vi gick upp märkte jag att han hade svårt...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Yoggi
·
Övr. Hund Vi har två hanhundar. En på snart fyra år och en på sex månader. När de får tex var sitt ben, eller grisöra, så äter den stora hunden...
Svar
11
· Visningar
2 888
Senast: ajdidodii
·
Övr. Hund Vad gör man när hunden "hetsäter" något medans man är ute? Ex, den hittar skit eller annat 'mumisgt' som den börjar bearbeta, man ropar...
Svar
2
· Visningar
1 002
Övr. Hund Jag har funderat på att börja jogga med min 11 månader gammal dansk/svenska gårdshund. Jag joggade aktivt förr men det har legat på...
Svar
4
· Visningar
2 230
Senast: Taxilock
·
K
Hundhälsa min blandras hund på 1 år och 2 månader är världens snällaste och gosigaste hund. lydig och inga problem så. vi bor i utkanten av en...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: katja40
·
Hundhälsa Fick reda på att Tilda har fel på sina höfter och veterinären rekommenderade ett specialfoder med Glucosamin. Tilda kan även äta sitt...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: zitrus
·
D
Hundavel & Ras Hej! läste ett inlägg nyss vid namn är di trogen din ras? Dem frågade om man hade kunnat tänka sig en blandrass(oregg. hund) nästan...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka