Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej! Att hundar hör mycket bättre än vi människor vet jag ju, och att de hör helt andra frekvenser än vi, men efter reportaget i...
Svar
9
· Visningar
6 297
Senast: Lionheart
·
Hundhälsa Har för mig att det finns något sådant. Upptäckte i går morse att Leon inte gärna stödde på hö bakben när han gick, springandes så...
Svar
4
· Visningar
3 819
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Nog för att chihuahuan alltid varit en liten hund, men den senaste tiden har jag sett fullvuxna vavvor som är så småå, så småå. De kan...
Svar
18
· Visningar
1 764
P
Hundavel & Ras Många har sagt att pitbull nu är förbjuden i sverige men jag har inte hittat något om detta dörutom att någon i KD ville förbjuda...
Svar
19
· Visningar
4 625
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Vi har fått rapporter från dagis att vår 6½månaders valp kissar inne även när hon precis har varit ute. De provade att sätta henne i...
Svar
6
· Visningar
6 169
Senast: plymen
·
Övr. Hund Går i hundköpartankar, då jag kommer studera i 3år framöver så är det ju inga problem den närmsta tiden. Men man måste ju tänka lite...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 841
Senast: Ottisen
·
Övr. Hund I dag blir våran lilla kille ett år! :love: Har vi kanske några fler födelsedagshundar här i dag? :D
Svar
3
· Visningar
736
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Jag har en 6 mån rottistik som alltid varit tuff och framåt, sällan reagerat på någonting och har varit med i alla möjliga konstiga...
Svar
7
· Visningar
1 354
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Hej! Vi får hem våran lilla valp på söndag men vi kommer inte på något passande namn. Så tar tacksamt emot tips och förslag. Det är en...
Svar
10
· Visningar
3 183
Senast: Jenka
·
Övr. Hund ... där de står uppställda flera stycken i rad. Är den "orangea" och den "vinröda" naturliga färger, eller har de hjälpts på traven? Och...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Laa
·
Hundhälsa Min unghund har fått en knöl som växt fram på ungefär en vecka, precis ovanför armbågen på frambenet. Från början var det päls på den...
Svar
7
· Visningar
2 222
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Jag har totalt kärat ner mig i rasen! :love: Och är mkt sugen på att skaffa mig en inom den närmsta framtiden. Ni med Chihuahua, berätta...
Svar
4
· Visningar
895
Övr. Hund Ni som lever med ett större antal hundar i hemmet, hur löser ni det praktiskt? Får alla hundarna vara överallt i hemmet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 692
Övr. Hund Hur har det gått, är proven svåra, är det roligt? Var det svårt att få "praktikplats" de där tillfällena man ska? Nyfiken :)
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hur får man upp motivationen till hundträning igen? jag hade så gärna VELAT vilja träna. Just nu är det hästarna som är roligt, och...
Svar
10
· Visningar
1 285
Hundhälsa Jag skulle behöva lite råd om vart man kan köpa en transportväska som mäter högst 23 cm. Jag ska nämligen hämta en Chihuahua valp i...
2
Svar
20
· Visningar
2 542
Senast: Bison
·
S
Övr. Hund Jag har ett problem. När jag är ute och promenerar med lillskiten drar han så himla mycket i kopplet. Jag tränar gå fot, håll/sök...
2
Svar
27
· Visningar
2 621
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Måste bara få säga FAAAANNNNN Har tränat och tränat det senaste året men nu är vi tillbaka på ruta noll igen! Bara för att en i...
Svar
11
· Visningar
1 581
Senast: Grålly
·
Hundavel & Ras Enligt SKK får man inte använda sin hund i blandrasavel om man senare vill regga renrasiga valpar hos dom. Om ni nu får veta att en tik...
2
Svar
21
· Visningar
3 739
Senast: Ainon
·
I
Hundavel & Ras Hej. Min tik är parad den 13 augusti första gången, så har jag räknat rätt så ska hon valpa 16 oktober. Men jag tror inte hon har...
Svar
7
· Visningar
1 468
Senast: IrishCobTinker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur