Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag satt igår och ögnade igenom ATC-listan över förbjudna medel för att upplysa mig om vad som gäller för vissa preparat. Det var...
Svar
7
· Visningar
2 812
Hundavel & Ras Hur många mål mat ger ni era valpar. Blöt/torr? Har eran valp fri tillgång till vatten? Skriv ålder på valpen oxå, bara intressant att...
Svar
11
· Visningar
9 786
Senast: Jenka
·
Hundhälsa För första gången i Rovers sexåriga liv är det dags att träffa en veterinär av andra orsaker än vaccinationer och standardröntgen. Igår...
Svar
5
· Visningar
1 349
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Sprang idag på en riktigt fin vit herdehund på min gata idag! Eftersom det inte finns så många vita här på ön så skyndade jag fram och...
2
Svar
36
· Visningar
16 544
Senast: vallhund
·
K
Hundhälsa Jag skriver denna tråden anonymt för att ingen inblandad ska känna sig utpekad. Ursäkta långt inlägg. Det är nämligen såhär; jag har...
Svar
10
· Visningar
2 373
Senast: Katara
·
Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 682
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Nog för att tänket kring hundträning svängt de senaste tio åren, men nu börjar jag verkligen fundera... Generellt sett så förfasar...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
14 537
Senast: Zobri
·
Hundhälsa Hej! har bytt foder till min hund (Bantningsfoder) Börja "vänja" med det nya för lite mer än 1 vecka sedan, och öka givan av det nya...
Svar
7
· Visningar
1 987
Senast: Lokkur
·
Hundhälsa Detta är svårt ... Det blir långt och rörigt! Jag har en 8,5-årig bearded colliehane som fått artros efter en borreliainfektion...
Svar
5
· Visningar
2 152
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Tycker ni det är rättvist att man bara får 2 år i fängelse som mest, när man torterat en hund till döds? Hade det varit en människa...
Svar
5
· Visningar
930
Övr. Hund Jag blev ombedd att hjälpa till på en valpkurs där man hade 15 deltagande valpar. Jag kan tycka att det är en alldeles för stor grupp...
2
Svar
39
· Visningar
2 805
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=JMAl2kRU_nY&feature=related Haha, vet inte varför men jag älskar denna :love:
Svar
0
· Visningar
594
Senast: blueeyedboy
·
Hundhälsa Jag skulle behöva tips och råd;) Har nästan bestämt mig för att köpa mops,men vill veta så mycket som möjligt först. Det jag funderar på...
Svar
15
· Visningar
4 362
Senast: dobbis
·
L
Hundträning Igår kom vi hem med en pigg och glad liten tös på 3 månader. Hon är född och uppvuxen i en hundgård bland en massa slädhundar och inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 368
Senast: LunaBus
·
Övr. Hund Ha gärna ljudet på.. http://www.youtube.com/watch?v=AkHVGu_BK_8
Svar
0
· Visningar
721
Senast: Alexandra_W
·
L
Övr. Hund När kan man kastrera en tik som tidigast? Måste hon ha fått ha ett löp innan hon kastreras?
Svar
15
· Visningar
1 856
Hundhälsa Jag har en 5-årig isländsk fårhund som jag tidigare avsett ta valpar på, men livet kom emellan och det blev aldrig av, så jag har släppt...
Svar
8
· Visningar
10 757
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras ...om korsningen amstaff/rottweiler. Hittade annons (på Blocket...) på 9 mån unghundar. Förmodligen kullsyskon. Tillgivna och barnkära...
Svar
19
· Visningar
1 898
Senast: yennork
·
Övr. Hund Har börjat träna killen lite vallning med hästarna då jag tycker det är bra att ha lite hjälp i stallet. Hoppas även på att kunna träna...
2
Svar
20
· Visningar
3 521
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Så, Tips efterfrågas såklart (och i ärlighetens namn också erfarenheter från "antiskällhalsband" citronhalsband etc.) Saken är att...
Svar
3
· Visningar
1 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka