Träna rumsrenhet på valp

Sv: Träna rumsrenhet på valp

Ang. rumsrenheten.
Det kan ta tid genom att hon bott i hundgård. Jag har en hund som jag hämtade när hon var unghund, hon både kissade inne och sket på golvet länge. Det var hon van från hundboxarna och för henne var det nog inget märkvärdigt att göra inne. Skiten åt hon upp om hon hann :crazy:

Idag är hon snart fyra och är helt rumsren, skulle aldrig komma på tanken att göra inne, men skiten kan hon äta upp än i dag om man inte "passar" henne.

Sv: Träna rumsrenhet på valp

Tack för tipsen. Ska köpa enskilda korvar och testa om hon tål det. Har kollat på fodret Orijen och ska ta och beställa hem det till henne också.

Liknande trådar

• Låst
Relationer Hej älskling, Menar inte att störa dig men tänkte att jag kunde regga mig här på detta forumet så kan du läsa det jag skriver om vårat...
28 29 30
Svar
583
· Visningar
43 540
Senast: LenaH
·
Hundträning Jag vet att min lille valp är just en liten valp, och jag förväntar mig inte att han ska bli rumsren på en gång, men jag har några...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Is
·
E
Övr. Katt Hej! Jag behöver verkligen råd av någon som har vana med katter och att flytt av katt. ALLA råd är guld värda! Jag skall försöka att...
Svar
6
· Visningar
1 218
Senast: gentleknight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka