Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag klurar och klurar på en bra lösning för hunden. Som det är nu så får han inte åka bil alls vilket ju begränsar väldigt mycket. Sele...
Svar
12
· Visningar
13 204
Senast: Pia
·
Hundhälsa Det finns ett antal uppfödare här, det vet jag. Är det någon som har råkat ut för att en tik med valpar på cirka 4 veckor har fått...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min tvåårige rottishane HD/AD-röntgades förra veckan & idag fick jag resultaten. Armbågarna är fina men höfterna har grad C av dysplasi...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 368
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Först börjar jag med att vi har varit till vetten.....men dom vet inte riktigt vad o varför, hunden är pigg, feberfri , fina slemhinnor...
Svar
8
· Visningar
16 572
Hundhälsa Tänkte höra om det är någon som har erfarenhet om vad det kan bero på när en hund börjar skygga plötsligt framförallt inomhus i köket...
Svar
12
· Visningar
1 546
Senast: Snobben
·
Övr. Hund Har haft en hund på prov några dagar. En riktig gatukorsning av tax, amstaff och dogo argentino. Ger ju vissa varningssignaler men jag...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 540
Senast: Maira
·
Övr. Hund Min finaste, finaste, fina Billy. Utan den här hunden hade mitt liv aldrig varit ens i närheten av så fantastiskt och underbart som...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Hur är det möjligt att tre år redan har gått sen den otroligt efterlängtade dagen då min lillgurka föddes den där hösten 2008? Vi...
Svar
10
· Visningar
1 262
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Japp, vi tycks ha blivit med extrahund. En kompis till Erik har två JRT (jag har skrivit om dem här förut, de har det inte så bra hos...
Svar
11
· Visningar
1 420
Senast: MiniLi
·
D
Övr. Hund Hej! Jo jag är i hundfunderingar och vill veta vilken hundras ni tycker skulle passa. Mina krav är: * Den får inte vara korthårig...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 429
Senast: Frukten
·
Hundhälsa Min ena hane råkade ut för detta förra sommaren, han hade inflammation i örat och en vaxpropp som satt fast på trumhinnan. Han har...
Svar
2
· Visningar
1 273
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Min svärmor är inne på att skaffa hund igen då deras senaste hund gick bort för några år sedan. De har tidigare haft Jack Russel i...
2
Svar
28
· Visningar
2 752
Senast: hastflicka
·
M
Hundhälsa Var ute och gick med min mellanpudel på 8 år då hon plötsligt snubblade till på kopplet,sen dess (tre dagar sedan )har hon börjat halta...
Svar
2
· Visningar
1 019
Övr. Hund Jag vet att jag har sett det någonstans, och en snabb googling gav en del träffar. Men det finns ju en hel del att välja på. Jag vill...
Svar
5
· Visningar
1 081
Hundhälsa Jag håller på och letar vovve nu eftersom jag flyttat hemifrån och där med blivit "hundlös"(för första gången i hela mitt liv) eftersom...
Svar
15
· Visningar
1 605
Senast: vallhund
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har fått ett glädjande erbjudande om att ta över en vuxen rottiskille 3 år. Jag har inte tidigare haft rottweiler (aldrig...
2
Svar
25
· Visningar
5 608
·
Hundavel & Ras Ha stött på ett problem med min tik nu när vi håller på att para henne . Hon är hur villig som hälst och ta i mot hanen. Men hon...
Svar
10
· Visningar
1 673
·
E
Hundavel & Ras Nu buke behöver jag lite hjälp. Försöker komma på en hundras som en kompis till min pojkvän har. Långt konstigt namn men jag har för...
Svar
11
· Visningar
4 246
H
Övr. Hund Om man sålt en hund & det framkommer att köparen tagit livet av sig nyligen vad gäller då? Kan säljaren på något sätt få hunden åter...
Svar
10
· Visningar
2 390
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Shit va tiden går fort... Tyvärr ej helt problem fritt men nu så är han en pigg pensionär :D Lillebror fick med vara med på bild...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Frost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Smörja skrittmaskin