Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Precis som rubriken lyder, hur ska jag lära min hund att ej gå för nära hästen? Hade aldrig detta problem med min gamla hund, han höll...
Svar
5
· Visningar
1 335
Senast: movi
·
Övr. Hund Jag kom i kontakt med en hundfysioterapeut nyligen då min Golden har varit i behov av rehabträning efter en operation. Nu känner jag...
Svar
13
· Visningar
4 944
Senast: utte
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder: Hur lång tid brukar det ta för tävlingsresultat att komma ut på SKK? Jag har väntat och väntat i flera veckor och...
Svar
3
· Visningar
1 415
Senast: kladdkaka
·
Övr. Hund Ni som lägger många timmar om dagen på hund, ni har väl inte häst också? För i hela friden skulle man hinna med det???
2
Svar
20
· Visningar
2 089
Senast: _Amazing_
·
Övr. Hund Hur hanterar man att hunden är livrädd för dammsugaren? Om vovven (stor och annars tuff schäfer..) möter mig eller husse i hallen när vi...
Svar
6
· Visningar
4 171
Övr. Hund Vill och ställa i december. men är så bökigt med tåg och buss.. så nån som vill dela bensinkostnaden och fylla bilen med mig och en...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: isa__
·
Hundhälsa Hur ofta måste man vaccinera en hund som tävlar. Varje år, varanat?
Svar
4
· Visningar
979
Övr. Hund Igår lämnade en av våra älskade hundar oss - En så tragiskt & helt onödig olycka! Sarco har bott hos min mamma de senaste två åren, då...
Svar
11
· Visningar
1 322
Övr. Hund Vad har ni för erfarenheter? Bra el dåliga. Förstår ju att det finns alla sorter men kan vara intressant att höra. Hittade ett dagis...
2
Svar
21
· Visningar
2 960
Senast: movgli
·
Hundhälsa Funderar på att skaffa en Tollare. Läst mkt om Tollare verkar vara en trevlig aktiv hund. Min hund dog i sommras... Saknar honom massor...
Svar
12
· Visningar
3 799
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej alla hundvänner! Nu är det såhär att jag går i tankarna att köpa hund. Jag har aldrig haft egen hund förut, ingen i familjen har...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 957
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Tja, då har vi äntligen tävlat. En etta och en tvåa på ganska kort tid. Helt ok poäng i spåret och skyddet båda gångerna. Lydnaden inte...
Svar
5
· Visningar
1 066
Övr. Hund Vet inte vad jag vill med tråden egentligen, mest prata av mig lite tror jag :crazy:. Jag och sambon har pratat om när vi ska skaffa...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: Kilauea
·
K
Hundhälsa Har en vuxen okastrerad han hund av stor ras 50kg+ som alltid varit frisk och kry, förutom lite småskador då och då men inget han inte...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: kramp
·
Övr. Hund Den \"ultimata\" stallhunden... Så, en liten undersökning! Vilken ras anser ni generellt passar bäst att ha i stallet. Den ska kunna...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
17 257
Hundhälsa Satt och kollade på foderbilen efter foder då jag behöver ha upp unghunden i vikt. Han är även lite kräsen. Tycker fodret låter bra både...
Svar
7
· Visningar
1 629
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Då jag inte tror det är något större fara med hunden.. I natt väckte han och ville ut, bajsade löst. Ej diarré. Gav ris med lite...
Svar
8
· Visningar
1 857
Senast: muppia
·
L
Övr. Hund Vovvan har varit inne på akuten för magen (igen) och ska nu ta det väldigt lugnt med längre promenader, stress, fysisk träning/lek och...
Svar
7
· Visningar
1 106
Senast: Lionheart
·
1
Hundhälsa Ja, killen har börjat äta blad och löv på promenaderna. Jag är ju livrädd för att han ska få i sig något giftigt. Han har alltid ätit...
Svar
10
· Visningar
12 761
Senast: 134643
·
Hundavel & Ras Har bestämt mig för att det är dags att köpa min första helt egna hund. Missförstå mig dock inte, jag är uppvuxen med hundar och har...
2
Svar
39
· Visningar
5 888
Senast: simba_112
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka