Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Bytte mina småhundars foder för ca en månad sedan, från Bravo till Vom og hundemat, kyckling med lax. Den äldre hunden har alltid haft...
Svar
11
· Visningar
14 456
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Min chihuahua som i normala fall är för kaxig för sitt eget bästa blev här om dagen påhoppad av syrrans ena hund. De har träffats x...
Svar
3
· Visningar
1 106
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Jag ska börja träna min hund att följa med mig ut när jag rider. Men då jag har en häst som är extremt känslig för rösten så tänkte jag...
Svar
7
· Visningar
1 675
Senast: Russin8
·
Övr. Hund Min lilleman (ca 10 mån) är verkligen inte intresserad av att träna alls. Det är kul i max 5 minuter sen blir han bara disträ och jag...
Svar
13
· Visningar
1 627
Senast: angiepangie
·
Hundhälsa Tog med en våm hem från jobbet som jag ska frysa in i portionsbitar i morgon. Men bör jag ge något mer? Våmmen är bara avsköljd, så...
2
Svar
37
· Visningar
5 341
Hundavel & Ras Har ständiga funderingar över nästa hund och efter att ha uteslutit en hel del finns fortfarande funderingar över dessa. Hade varit...
Svar
7
· Visningar
3 311
Senast: frazze
·
Hundhälsa Konstig fråga kanske, men kom och tänka på det nu när jag är hemma och har en nyopererad hund som inte vill röra sig ur fläcken mer än...
Svar
6
· Visningar
5 211
Senast: MamaJustify
·
Hundhälsa Min 15 månaders unghund (whippet, idealvikt på strax över 10 kg, tränar race) har blivit utredd för foderallergier. Vi har ännu inte...
Svar
1
· Visningar
1 163
Senast: Philosophia
·
Hundavel & Ras Ja hur väljer jag uppfödare när jag söker en hund som tillhör kategori sällskapshund? Det finns ju oftast rätt många uppfödare inom en...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 507
Senast: emmet
·
Övr. Hund Är jag konstig som inte vill att barn i min närhet ska försöka styra min hund och ge honom kommandon? Barnen i fråga är min systers barn...
Svar
13
· Visningar
1 913
Senast: Berin
·
Övr. Hund Scenario: I ett bostadsområde dagtid. 1 hund i koppel och 2 lösa. Den kopplade hunden tappas utav föraren. Dom 2 lösa hundarna blir...
Svar
1
· Visningar
803
Övr. Hund Jag har vissa problem med min hund. I stort sett är han väldigt lydig, trevlig och social, men samtidigt kan han vara väldigt strykrädd...
Svar
7
· Visningar
2 564
Senast: zabby
·
S
Hundhälsa det ligger till så här, jag har en dvärg pinscher 4 år, vi började märka att han inte mådde bra han spydde, var mycket nedstämd och...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 809
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund ...man lite försynt ska klia sig på röven och upptäcker att det är ett stort hål i trosorna och inte fattar någonting, tills det går upp...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 950
Senast: Red_Chili
·
P
Hundhälsa (Jag har funnits på forumet länge, dock under ett annat nick) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13848993.ab Tråden är...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: YlvaG
·
Hundavel & Ras Träffade en CC naken vovve häromdagen, har alltid undrat hur de känns som då de är naken, men ha aldrig vågat gå fram på utställningar...
Svar
10
· Visningar
2 422
Senast: Kaluna
·
Hundhälsa Min labradorhane på 9 veckor har varit här i 6 dagar, och igår upptäckte jag denna knöl på magen hans. Den är stor som en ärta, sitter...
Svar
5
· Visningar
5 574
Senast: martha
·
W
Hundavel & Ras Har nu bestämt mig för att ställa ut min tervflicka. Jag har aldrig tidigare ställt ut och aldrig haft något vidare intresse heller så...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Då min hund väldigt hastigt och traumatiskt dog för snart två veckor sedan har mitt liv förändrats något väldigt. Hon var ingen lätt och...
Svar
6
· Visningar
1 451
Hundhälsa :banana: Lilla schäfern här hemma (ok, han är förvisso ett år nu!) haltade förra veckan, så i onsdags hade vi tid hos vet. Han ville...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Vaginal vs kejsarsnitt
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur