Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hjälp mig med ett svårt val.... Har "alltid" haft hund och vår senaste var en schäferhane som blev godkänd bevakningshund. Krävande...
Svar
8
· Visningar
3 237
Senast: calm
·
Övr. Hund Har en 3 årig rottishane. Haft honom lite mer än ett halv år. Han är aggressiv emot andra hundar och blockas totalt när han ser vissa...
2
Svar
23
· Visningar
2 638
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Jag har kört fast lite i träningen :D Nu är planen att tävla rallylydnad med unga dåren, och då behöver hon kunna gå från att vara i...
Svar
10
· Visningar
2 619
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Eftersom jag som vanligt lyckas tima in valptiden med en mörk höst och vinter, så behöver jag fylla på med massor av reflexer. Har...
Svar
11
· Visningar
1 399
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Hej, Jag har haft hund förut (blandsras med terrier,shitzu) och har nu gått i tankarna om o skaffa mig en vove:) saknar det enorm...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: Kokosboll
·
Övr. Hund Jag har just ringt och bokat tid för att ta bort min älskade hund. Jag har ju hela tiden veta att den dagen kommer, men det känns så...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 972
Senast: Meanwhile
·
Övr. Hund Startade en tråd med två frågor men fick bara svar på den ena, så startar en ny och hoppas det hjälper :) Jag behöver hjälp med att...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Vill jag ha. Tränar föräldrarnas hund nu och han behöver träna på just det här. Framförallt vid hundmöten. Instruktör har jag...
Svar
3
· Visningar
1 317
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Nu har min tik som precis fyllt två börjat göra 'utfall' mot andra hundar när de ska hälsa i koppel (dock nästan aldrig mot stora...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: paradiset
·
J
Övr. Hund Är det någon som har gått klickerskurs? Vad brukar man göra på sådana kurser. Jag har tidigare tränat och tävlat i lydnad med min hund...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras obs ska inte skaffa ny hund inom de närmsta åren men vill ändå ha lite ideer. Jag är riktigt dålig på olika ord inom hundvärlden så...
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Jag har fram till alldeles nyligen gett mina hundar torrfoder men har nu gått över till färskfoder (nordic). Allteftersom tiden gått har...
2
Svar
28
· Visningar
4 833
Senast: rahl
·
Övr. Hund En bekant till mig har en schäfer hane på 1 år . Han äter så dåligt . Han är stor, Han va hos vet förra veckan . Skall väga ca 37 för...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 683
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Fråga 1. Angående det här med att alla säger olika om hur länge man ska ge valpfoder, eller ge valpfoder alls. Vad tycker ni? Hur...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: angiepangie
·
Övr. Hund Jag har kommit till en punkt i mitt tränande, i drag, där jag känner att jag skulle vilja lära mig mer, framförallt för hundarnas skull...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Veterinären ordinerade "burvila" idag i tre veckor , han kommer även gå på smärtstillande kommande tre veckor. Jag kommer såklart inte...
Svar
9
· Visningar
4 157
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Sitter och kollar på ett program från min gamla hemstad och där de får åka ut på ett larm om en man som har sin hund lös. Hunden i...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: Celija
·
F
Övr. Hund Jag och min f.d. sambo köpte hund, sambon står som ägare. Hunden far illa och jag har i 2 månaders tid jagat Länsstyrelsens djurskydd...
2
Svar
29
· Visningar
4 325
Senast: pannkaka
·
N
Övr. Hund Hej Vi ska skaffa våran första valp i vår, och kontrollfreak som man är börjar jag redan bekymra mig för hur man ska lösa olika...
Svar
5
· Visningar
1 366
Senast: Lager
·
Hundhälsa Vilken vetklinik i Skåne rekommenderar ni? Som rubrik säger berätta var den befinner sig och varför just den är bra :devil:
Svar
3
· Visningar
956
Senast: pannkaka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka