Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min sambos familj har hund, en Shiba, som är aggressiv (enligt mig). Han kan inte vara i samma rum som små barn då hugger han mot dem...
Svar
11
· Visningar
4 645
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Min otroligt kloka vän som följt mig sen jag var sjutton år gammal. Född på samma datum som vår älskade rottiskille Kenzo, det var väl...
Svar
12
· Visningar
1 685
Övr. Hund Ja, den röde lånesambon har ju fått ny husse och jag har blivit med ny sambo och den här blir kvar :love: En 5-årig parson russel...
Svar
18
· Visningar
2 131
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Efter ett och halvt år och tusentals kronor fattare, så gjorde jag gjorde min examen i söndags och kan nu kalla mig problemhundsutredare... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 283
Hundhälsa Jag är nyfiken på hur många timmar ni tycker en hund kan klara sig på en natt innan den behöver gå ut igen? T.ex. om man kommer hem med... 2
Svar
22
· Visningar
2 195
Senast: fijja
·
Övr. Hund Här kan vi samla våra senaste bilder på våra hundar! Maniac Jag kan se snäll ut också.. Godis någon? Kramstund i soffan 4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 555
Senast: Calazirya
·
C
Hundhälsa Min tik på 2 år har problem med sitt högra öga. Hon är röd och ser lite svullen ut runt ögat och har även tappat pälsen ca en halv...
Svar
2
· Visningar
6 891
Senast: CeenyBee
·
Övr. Hund Vad finns det för burar som passar till halvkombi,typ toyota coralla med en upphöjd kant där bak. Fick även höra idag på bilfirma att...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: vallhund
·
S
Hundavel & Ras Finns det någon som har en sådan här? Är de så spröda som de ger intryck av i vissa kennelbeskrivningar? Typ inte röra sig de första... 2 3
Svar
46
· Visningar
24 145
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har en granne som vanligtvis är helt super. Men inte idag... Hon hoppade på mig om att jag inte skulle låta hundarna "slåss"... 2
Svar
24
· Visningar
3 249
Övr. Hund Min nästan nya fina tygbur har råkat komma i kontakt med mögel med resultatet att det bildades mögelfläckar på undersidan av buren...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag letar efter en vadderad/fodrad reflexväst till hunden, var kan man hitta en sådan?
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Missel
·
Övr. Hund Min hund har varit konstig hela dagen idag..igår var han helt som vanligt..idag är hela han liksom låg..svansen bara hänger och han vill...
Svar
13
· Visningar
4 840
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Tips på hur man får till bra belöningar på en hund som endast är intresserad av godis ute? Blir ju väldigt enformigt. Inne gillar...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: paradox
·
Övr. Hund Hur länge anser ni att en hund kan gå utan mat och vatten?
Svar
10
· Visningar
1 267
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Klippte av Pings benbollar inför vintern för de tovar så mycket när hon har overall på sig och pälsen under hade helt annan färg än...
Svar
4
· Visningar
1 626
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Finns det någon här som har gått igenom alla moment och är ett godkänt räddningsekipage? Är supernyfiken och skulle verkligen vilja...
Svar
6
· Visningar
1 463
Senast: mango
·
Övr. Hund Nån som vet någon sida som man bara behöver skriva in all info om hunden o dess släkt o lägga in bilder på hundarna utan att man behöver...
Svar
2
· Visningar
1 749
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Mina hundar har fått ärva lite foder som ser ut såhär: (Nej, läppglanset ska man inte äta - det är bara där för att man ska få en...
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag bor på en gård, jag har fina hagar, jag har inackorderingar, hästar och jag har en irl varghundstik (7 månader) som till 100%...
Svar
17
· Visningar
1 788
Senast: Marna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka