Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://aijaa.com/v.php?i=009939047115.png Någon som har erfarenhet av en sådan? Funderar på att skaffa en sån till vår kommande...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ska bygga ett litet rum i en befintlig byggnad som ansluter till min nybyggda hundgård så vovven ska ha möjlighet att gå in i ett...
Svar
7
· Visningar
2 175
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hoppas ni kan hjälpa mig med detta. Min mor har en hund på 7år. 25% labbe, 25% schäfer, 25% flatte och 25% golden. Hon har...
Svar
14
· Visningar
1 340
Övr. Hund Efter ett par trådar jag läst här på sistone har jag börjat fundera lite. Jag vill ge min hund ett riktigt jobb! En som han växer i och...
Svar
7
· Visningar
1 545
Senast: frazze
·
Hundhälsa Vänder mig nu till kloka buke. Har ju en Papillonvalp som precis blivit 5 mån. För 3 veckor sen så visade han tecken på UVI, kissade...
Svar
0
· Visningar
1 255
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Tips på ögon kontakt övningar önskas
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Galathea
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, tror ni att en schäfer skulle kunna vara något för mig? Jag är nu snart 19 år. När jag går ut skolan kommer jag...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 621
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Letar färskfoder och har sett att de enda lämpliga kandidaterna innehåller potatisfiber. Vad jag förstår så ges den rå i...
Svar
12
· Visningar
3 548
Hundhälsa Hej, Jag har en liten chihuahua tik på ungefär ett och ett halvt år. Hon är lättlärd och tycker de är kul att få lära sig lite "trick"...
Svar
10
· Visningar
1 302
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Nu behöver jag lite råd från bukarna igen, ang att ändra flockdynamiken. Jag har idag två ganska unga hundar (2 resp 3 år gamla) som...
Svar
9
· Visningar
1 302
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Nu får jag starta en ny tråd igen om försäkringar, så dålig är jag på detta :o Men vore tacksam för hjälp! Jag undrar nämligen när...
Svar
6
· Visningar
1 151
Senast: Misiaczek
·
Hundavel & Ras Nä, men ärligt talat behöver jag lite tips och nya ideer angående rasval. Vi bor på en liten gård, har 2 hästar, höns, och katter...
Svar
15
· Visningar
1 847
Senast: Ace
·
D
Hundavel & Ras Ja nu undrar jag vilken av demma raserna som skulle passa mig bäst: dvärgschnauzer eller whippet. jag kommer träna och hålla på mycke...
2
Svar
21
· Visningar
4 270
Senast: Dalmatinen
·
A
Övr. Hund Tänkte om Bke kunde ge mig råd när det gäller en fråga som jag måste ta ställning till snarast. (Ursäkta om tråden blir lite lång)...
Svar
10
· Visningar
1 380
Senast: arrak
·
Hundträning Jag har börjat träna mina utifrån den bokens tips om övningar och tänkte det kanske finns fler så man kan bolla lite eller bara berätta...
Svar
0
· Visningar
1 196
Senast: paradiset
·
G
Övr. Hund Hej! Är det någon som har ett bra tips på en ras för oss? Den ska först och främst vara bra för nybörjare, och inte ha mycket...
Svar
6
· Visningar
1 452
Senast: _Amazing_
·
Övr. Hund jag skulle vilja jobba med att utbilda antingen assistanshundar eller narkotikahundar. vad krävs för utbildning för det? hur ser...
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: Tretjak
·
Hundavel & Ras Letar hund och håller på att lära känna några från "djurskydds-organisationen" där jag bor (vet ingen bra motsvarighet på svenska), för...
Svar
13
· Visningar
7 095
Senast: Flixon
·
L
Hundavel & Ras Undrar om någon fler än jag har toy/mini aussies? Skulle vara trevligt om nån mer har tagit in några från USA eller nåt annat land. De...
Svar
14
· Visningar
16 326
Senast: HeleneK
·
Hundavel & Ras Konstig titel men jag undrade en undran. Får en hund som är belagd med strikt koppeltvång pga att den dödat en annan hund, får denna...
Svar
7
· Visningar
1 347
Senast: Sandra78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10