Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vill först säga att mitt syfte för denna tråden är att få tips och råd av de som har erfarenhet av liknande hundar. Detta är min första...
Svar
6
· Visningar
3 847
Senast: utte
·
Övr. Hund ...som passar internationellt, tack :laugh:
2
Svar
24
· Visningar
14 040
Senast: vallhund
·
A
Hundavel & Ras Hej! Jag har klurat rätt länge på vad valet av ras på min andra hund ska bli. Och jag fastnade för Shiba Inu. Har läst en del om...
Svar
3
· Visningar
2 512
Senast: Illiana
·
Hundhälsa Min aussietik haltar. Jag delar henne med min mamma som har rätt dålig koll på hund och framförallt inget öga för hur hunden rör sig...
Svar
14
· Visningar
2 643
Senast: Shark
·
Övr. Hund Tidigare i år så blev min til först tjuvparad, sen när valparna blev födda så blev tiken OCH valparna stulna. Jag har anmält o polisen...
Svar
7
· Visningar
1 771
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Ja, titeln säger väl allt? :D Nu, kära bukare, är Disen himla sugen på att ha en buketräff med lydnadsträning i samband med HUND2011...
Svar
18
· Visningar
1 536
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Skulle vilja ha lite smarta tips på ensamhetsträning. Just nu lämnar jag valpen ensam i ett rum medan jag går till ett annat (min vuxna...
Svar
3
· Visningar
915
Övr. Hund Vill någon berätta lite om erfarenheter om detta och om ni rekommenderar det?
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: HeleneK
·
J
Hundhälsa Hej! Jag har under två månader bott hos min syster med man, och dom har en fin liten Jack russel herre. Något jag har reagerat på är...
Svar
9
· Visningar
5 011
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Idag har Boss hårdtränat, totalt dryga tre timmars intensivkörning uppdelat på tre pass, två pass på lättflyttade finullsfår i svår...
Svar
13
· Visningar
1 336
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Hej alla! Igår gjorde han det igen, min hund äter saker, och jag menar inte att han tuggar lite på en sko, han äter upp och sväljer...
Svar
17
· Visningar
1 916
Senast: Ace
·
P
Hundhälsa Kollar på Animal Planet nu där dom visar tävlingen "Världens fulaste hund" (tror just detta är från 2006). Jag kan inte annat än att...
Svar
3
· Visningar
1 480
Senast: Persephone
·
Övr. Hund Man läser ofta här om omplaceringar o det är sällan ngt posivt, speciellt om de kommer från Blocket ;) Men alla hundar som omplaceras...
2
Svar
36
· Visningar
5 588
Senast: yennork
·
Övr. Hund Jag har letat efter en trimväska till min hunds trimgrejer men hittar bara stora lådor att ha grejerna i och jag tycker att de är för...
Svar
7
· Visningar
3 474
Senast: igbest
·
Hundhälsa Hej! Vi har en tik på 9 år som opererades torsdag 10/11. Sedan dess har hon inte ätit. Vi har försökt att muta med allt som hon brukar...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: Maud05
·
Hundhälsa Såg en annons på en blind valp idag och blev nyfiken. Jag trodde man tog bort hundar som var blinda från födslen, men de kanske klarar...
Svar
5
· Visningar
1 779
Senast: Skugga
·
Hundträning Tips på hur man kan träna en hund att vara lös på promenader skulle jag behöva :) Har en dansk/svensk gårdshund på 5år. Har aldrig...
2
Svar
23
· Visningar
3 650
Senast: Fragile
·
J
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av detta foder?
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Ace
·
J
Övr. Hund Någon som bor i Malmö som har lust att träna lite lydnad.
Svar
0
· Visningar
680
Senast: jappisen
·
G
Övr. Hund Ja, vad är den ultimata hundbilen? Jag skall äntligen ta körkort (efter att ha fått presentkort i 30-årspresent så att jag OMÖJLIGT...
Svar
13
· Visningar
8 387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka