Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ska åka hem till föräldrarna i jul, jag vet inte om jag vågar lita på SJ, hittat billigt pris men jag vet ju hur de kan krångla... 2
Svar
23
· Visningar
2 336
Senast: muppia
·
Övr. Hund Oj vad krånglig rubriken blev. Men det har ju varit några såna här trådar uppe i stil med, 'om ni fick säga något till er själva när... 2
Svar
25
· Visningar
2 501
Senast: Flixon
·
B
Hundhälsa såg på min hanhund en knöl bredvid penis stor som ett plommon. svällkropp eller vad:o?hans ena tenstikel är förminskad o ena lite större...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Är det fler som har gjort såna här filmer med sina hundar kan ni inte dela med er av dom??? Här e mitt bidrag i allafall...
Svar
10
· Visningar
1 095
Senast: Varmblod90
·
Hundhälsa VARNING!!! Håll din hund kopplad och under uppsikt i Åkersberga! Någon idiot har lagt ut smörgåsar som är förgiftade och hundar som... 2
Svar
21
· Visningar
4 932
Senast: piabispo
·
Hundhälsa hej alla vovveälskare, skrev ju tidigare om att jag fallit handlöst för en parsonterrier - Rayban som med en gång fick flytta in med... 2
Svar
31
· Visningar
5 577
Senast: Rose
·
Hundhälsa Hej alla! Min drygt treåriga vovve ska kastreras, eftersom frågor kring anledningen kommer att dyka upp, här är den: hans dagis tar... 2
Svar
27
· Visningar
5 752
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Jag funderar på att ordna en dvärgschnauzerträff/promenad här där jag bor. Jag har ju en snuser och det skulle vara häftigt att se...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: sussisus
·
Hundhälsa Hej, kan man använda vanligt linimenrt till häst på hund? Såg att dom säljer det i zoobutiken under hundartiklar. Någon som vet eller...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: alenchik
·
Övr. Hund Nu ska jag ta upp ett ämne som är otroligt laddat i hundvärlden och många andra antar jag. Jag läser på flera hundforum och börjar bli... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 872
Senast: Disen
·
Hundhälsa Ja, egentligen ska man väl inte vara förvånad att just Focus av alla hundar ska drabbas av precis allt. Nu har mitt söta måndagsexemplar...
Svar
16
· Visningar
4 678
Senast: pitrott
·
Övr. Hund Nån som använder sig av detta? För/nackdelar?
Svar
4
· Visningar
1 650
Senast: elektra_92
·
Hundhälsa Nu har jag bara haft vår schäferhane i fem veckor och det kan handla om att trygghetskänslan inte infunnit sig ännu men, jag tycker han...
Svar
18
· Visningar
2 806
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Har ni några erfarenheter av Imurel till hunden? Berätta gärna allt om detta, både biverkningar och annat som du tyckte är värd att...
Svar
19
· Visningar
7 843
Senast: Pudlan
·
L
Övr. Hund Jag har fått en segebaden loksele men vet inte riktigt hur den ska sitta! Det är en storlek 3, någon som vet vart det finns någon...
Svar
0
· Visningar
1 900
Senast: lisath80
·
A
Övr. Hund Behöver lite hjälp :( Jag har en labrador som är lite mer än 2 år. Han är supersnäll och kelig och mysig, men jag vet inte hur jag ska... 2
Svar
38
· Visningar
5 371
Senast: elektra_92
·
Hundhälsa Undrar lite över pulmonell stenos.. Är det en defekt som synd vid obduktion? Hur ser ärftligheten ut? Skulle kunna ringa veterinären... 2
Svar
30
· Visningar
3 952
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Läste en intressant artikel om att förgylla hundens vardag, och blir nyfiken på om ni berikar era hundars dagar på något vis? Nån gång...
Svar
18
· Visningar
1 561
Senast: Maverick
·
Övr. Hund Jag har en amstaffhane (registrerad i SKK) som blir 2 år i mars. Jag skaffade honom i samband med att jag flyttade hemifrån, så det är... 7 8 9
Svar
178
· Visningar
16 390
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Hej! Jag har läst lite här på hundsidan & ser att det finns en hel del hundklokt folk, så jag passar på att fråga, någon kanske har...
Svar
18
· Visningar
1 401
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?