Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Då jag i dag hittade två lösspringande hundar på vägen som jag fångade och återbördade till ägaren efter lite letande, har jag en...
Svar
19
· Visningar
3 235
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Jag har länge nu gått och längtat efter att skaffa hund men känner mig osäker på om det går att lösa rent praktiskt. Familjen hade hund... 2
Svar
20
· Visningar
3 036
Hundhälsa min grand danois tik har hunnit blivit 6 år i år. Jag köpte henne som fyra månaders valp. Aldrig haft några bekymmer med henne, hon har...
Svar
12
· Visningar
1 628
Senast: Cocos
·
Hundavel & Ras Jag tror jag hittat 'min' ras, men vill ändå ha fler rasförslag och bolla med folk. Det kommer bli min första egna hund, men jag är... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 327
Senast: Lark
·
Hundavel & Ras Hur mycket tid lägger ni på träning om dagen? Vad gör ni? Tävlar ni (i vad?) eller tränar ni bara för hemmabruk? Någon som har sin... 2
Svar
20
· Visningar
2 560
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund I måndags fick min älskade Minina somna in :cry:. Tack för den här tiden, tack för allt du lärt mig och tack för att du älskade mig mer... 2
Svar
22
· Visningar
2 201
L
Övr. Hund Såg inlägget om när hanhundar börjar lyfta på benet och började fundera på våran vorsther tik på 8 år som verkar revirkissa.Hon pinkar...
Svar
11
· Visningar
8 549
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har en ledig dag från jobbet och spenderar tiden med att fundera på det här med hund, att skaffa hund alltså. Jag bor sedan ett par år... 2
Svar
21
· Visningar
3 554
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Vad tycker ni om att låta hunden springa/gå på löpbandet (alltså utöver promenaderna och inte istället för dem)? Är det ett bra sätt att... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
15 810
Senast: yennork
·
Övr. Hund Min syrra fyller 25 år om ca 1 månad. Jag har ingen aning vad jag ska köpa till henne.... Hon har en hobby som hon utövar hela...
Svar
3
· Visningar
1 349
Senast: Flixon
·
Hundhälsa Min lilla hund är jämt med mig i stallet och nu tror jag hon har ätit något mindre lämpligt... Hon är väldigt lös i magen och idag när...
Svar
2
· Visningar
3 776
E
Hundhälsa min fina rottis Alfred insjuknade i mars(11) i magsjuka, efter att antagligen ätit nått olämpligt, han var då knappt 1 år och ganska små...
Svar
13
· Visningar
2 601
Övr. Hund Försöker komma på hur jag ska göra med katten över julen. Enklast vore att ta med henne hem till mina föräldrar, men jag är lite orolig...
Svar
7
· Visningar
2 302
Senast: Whirlie
·
Övr. Hund Har blivit dagmatte åt två småhundar och håller på att introducera dom för mina katter. Jag är inte så hemma på hundspråk, men...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: Celija
·
Övr. Hund Finns ett väldigt intressant webtv-reportage som Expressen gjort där de låtit en reporter låna en hund och sedan träffa några olika... 2
Svar
21
· Visningar
5 541
Senast: angelwings
·
F
Hundhälsa Min hund har just fått diagnostiserat skabb i öronen. Är inneboende hos en familj som äger två hundar och två katter. Ägarinnan påstår...
Svar
17
· Visningar
9 945
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag är nyfiken på hur man tränar en (vuxen) hund med klicker, och skulle vilja ha tips på BRA böcker i ämnet. :bow: * Jenny *
Svar
12
· Visningar
1 201
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Några här som har en Springer spaniel? Vill se massor av bilder :D Köpte min egna hund för 2 veckor sen, en liten springer grabb :love:
Svar
2
· Visningar
1 175
Senast: April
·
Hundhälsa Ha under detta år behandlat ena hunden två ggr mot rävskabb. Första gången då han efter att kommit dragandes på en död skabbräv och...
Svar
9
· Visningar
1 726
Övr. Hund Är det fullkomligt galet att fundera på valp med småbarn? Både sambon och jag har tänkt plugga i vår/höst, om inget jobb dyker upp... 2
Svar
27
· Visningar
3 503
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka