Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund har varit konstig hela dagen idag..igår var han helt som vanligt..idag är hela han liksom låg..svansen bara hänger och han vill...
Svar
13
· Visningar
4 821
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Tips på hur man får till bra belöningar på en hund som endast är intresserad av godis ute? Blir ju väldigt enformigt. Inne gillar...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: paradox
·
Övr. Hund Hur länge anser ni att en hund kan gå utan mat och vatten?
Svar
10
· Visningar
1 266
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Klippte av Pings benbollar inför vintern för de tovar så mycket när hon har overall på sig och pälsen under hade helt annan färg än...
Svar
4
· Visningar
1 620
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Finns det någon här som har gått igenom alla moment och är ett godkänt räddningsekipage? Är supernyfiken och skulle verkligen vilja...
Svar
6
· Visningar
1 462
Senast: mango
·
Övr. Hund Nån som vet någon sida som man bara behöver skriva in all info om hunden o dess släkt o lägga in bilder på hundarna utan att man behöver...
Svar
2
· Visningar
1 748
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Mina hundar har fått ärva lite foder som ser ut såhär: (Nej, läppglanset ska man inte äta - det är bara där för att man ska få en...
Svar
9
· Visningar
1 258
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag bor på en gård, jag har fina hagar, jag har inackorderingar, hästar och jag har en irl varghundstik (7 månader) som till 100%...
Svar
17
· Visningar
1 786
Senast: Marna
·
Hundhälsa Hur har era hundar reagerat på Atopican eller Fungoralen. Vet inte vilken medicin det beror på men lös i magen, bajsar mer än förut...
Svar
1
· Visningar
2 418
Övr. Hund Hej! Har aldrig hållt på med spår och sök innan, men blivigt lite frälst i viltspår med min nya hund, har hittat mycket information...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: Turelur
·
Övr. Hund Har velat det länge och nu när hunden visat sig supertaggade och spårar själv :eek: så måste jag ta tag i det snarast! Men hur gör man...
Svar
6
· Visningar
2 554
Senast: annakg
·
Övr. Hund På ett annat forum fanns en tråd där man kunde lägga upp filmer och få tips på vad som kan förbättras. Det tyckte jag lät trevligt...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
23 590
Övr. Hund Jag har börjat ta med mig hunden till "ragget" istället för att lämna henne hos hundvakt. Jag är så mycket där att jag knappt skulle...
Svar
14
· Visningar
1 719
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Bara jag som har lagt märke till att Axess har fått bättre innerhåll mot vad det va tidigare? Samt olika sorter. Axess Allround...
Svar
5
· Visningar
3 585
Senast: martha
·
Övr. Hund min svärfar har lurat på mig att vara domarsekreterare på helgens klubbmästerskap, jag ska sekretera på både lydnadsklasserna och spår...
Svar
11
· Visningar
1 677
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hur fraktar vi vår engelska toy terrier på bästa sätt/på ett praktiskt sätt i bilen? Vi har en Kia Ceed dvs en mindre modells...
Svar
7
· Visningar
2 023
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Min sambo och jag ska/vill skaffa vovve nästa år, något jag längtat efter länge och nu har tillfället när vi kan vara hemma med valp...
2
Svar
35
· Visningar
3 810
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Har sån dålig koll på det här med vaccinering och hundar, vet bara hur det är på hästsidan... Har missat min hunds årliga vaccinering...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har sett den har forut, men nar den blev skickad till me pa FB tankte jag genast pa att dela med mig utifall att nagra har inte sett...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: Aliide
·
Hundhälsa När vi var och trimmade hunden idag så fick vi reda på att han har öroninflammation. Tyvärr var det alldeles för sent för att boka till...
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10