Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Försöker komma på hur jag ska göra med katten över julen. Enklast vore att ta med henne hem till mina föräldrar, men jag är lite orolig...
Svar
7
· Visningar
2 295
Senast: Whirlie
·
Övr. Hund Har blivit dagmatte åt två småhundar och håller på att introducera dom för mina katter. Jag är inte så hemma på hundspråk, men...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: Celija
·
Övr. Hund Finns ett väldigt intressant webtv-reportage som Expressen gjort där de låtit en reporter låna en hund och sedan träffa några olika...
2
Svar
21
· Visningar
5 531
Senast: angelwings
·
F
Hundhälsa Min hund har just fått diagnostiserat skabb i öronen. Är inneboende hos en familj som äger två hundar och två katter. Ägarinnan påstår...
Svar
17
· Visningar
9 936
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag är nyfiken på hur man tränar en (vuxen) hund med klicker, och skulle vilja ha tips på BRA böcker i ämnet. :bow: * Jenny *
Svar
12
· Visningar
1 200
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Några här som har en Springer spaniel? Vill se massor av bilder :D Köpte min egna hund för 2 veckor sen, en liten springer grabb :love:
Svar
2
· Visningar
1 171
Senast: April
·
Hundhälsa Ha under detta år behandlat ena hunden två ggr mot rävskabb. Första gången då han efter att kommit dragandes på en död skabbräv och...
Svar
9
· Visningar
1 721
Övr. Hund Är det fullkomligt galet att fundera på valp med småbarn? Både sambon och jag har tänkt plugga i vår/höst, om inget jobb dyker upp...
2
Svar
27
· Visningar
3 484
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ska åka hem till föräldrarna i jul, jag vet inte om jag vågar lita på SJ, hittat billigt pris men jag vet ju hur de kan krångla...
2
Svar
23
· Visningar
2 334
Senast: muppia
·
Övr. Hund Oj vad krånglig rubriken blev. Men det har ju varit några såna här trådar uppe i stil med, 'om ni fick säga något till er själva när...
2
Svar
25
· Visningar
2 489
Senast: Flixon
·
B
Hundhälsa såg på min hanhund en knöl bredvid penis stor som ett plommon. svällkropp eller vad:o?hans ena tenstikel är förminskad o ena lite större...
Svar
1
· Visningar
1 580
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Är det fler som har gjort såna här filmer med sina hundar kan ni inte dela med er av dom??? Här e mitt bidrag i allafall...
Svar
10
· Visningar
1 091
Senast: Varmblod90
·
Hundhälsa VARNING!!! Håll din hund kopplad och under uppsikt i Åkersberga! Någon idiot har lagt ut smörgåsar som är förgiftade och hundar som...
2
Svar
21
· Visningar
4 930
Senast: piabispo
·
Hundhälsa hej alla vovveälskare, skrev ju tidigare om att jag fallit handlöst för en parsonterrier - Rayban som med en gång fick flytta in med...
2
Svar
31
· Visningar
5 570
Senast: Rose
·
Hundhälsa Hej alla! Min drygt treåriga vovve ska kastreras, eftersom frågor kring anledningen kommer att dyka upp, här är den: hans dagis tar...
2
Svar
27
· Visningar
5 738
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Jag funderar på att ordna en dvärgschnauzerträff/promenad här där jag bor. Jag har ju en snuser och det skulle vara häftigt att se...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: sussisus
·
Hundhälsa Hej, kan man använda vanligt linimenrt till häst på hund? Såg att dom säljer det i zoobutiken under hundartiklar. Någon som vet eller...
Svar
0
· Visningar
781
Senast: alenchik
·
Övr. Hund Nu ska jag ta upp ett ämne som är otroligt laddat i hundvärlden och många andra antar jag. Jag läser på flera hundforum och börjar bli...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 744
Senast: Disen
·
Hundhälsa Ja, egentligen ska man väl inte vara förvånad att just Focus av alla hundar ska drabbas av precis allt. Nu har mitt söta måndagsexemplar...
Svar
16
· Visningar
4 650
Senast: pitrott
·
Övr. Hund Nån som använder sig av detta? För/nackdelar?
Svar
4
· Visningar
1 640
Senast: elektra_92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10