Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund På fredagmorgon är det dags att spetsa öronen vid nio snåret! Rix FM ska nämligen sända lite hund-action i programpunkten "Olas... 2
Svar
30
· Visningar
2 647
Senast: Swat
·
Övr. Hund Satt och läste Härliga hund nr 12 nu häromdagen och vad ser jag? Jo en hund vid namn Wahidah och då klingade det direkt till för jag...
Svar
5
· Visningar
1 655
Senast: cambodia
·
Övr. Hund Vad skulle du vilja se på TV? Vad skulle du anpassa ditt schema för att hinna se?
Svar
7
· Visningar
1 228
Senast: Disen
·
Övr. Hund Behöver lite tips och ideér på hur jag ska få min hund att sluta jobba och spåra på egen hand. Han är en Jack russel på 1,5 år. Han har...
Svar
3
· Visningar
1 423
Övr. Hund I mellandagarna får jag hem min nya valp, och jag längtar naturligtvis dit. Men jag har också börjat fundera över hur jag bäst ska...
Svar
12
· Visningar
3 256
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Min unghund har ett stort intresse för småvilt/fåglar. Dyker det upp en hare blir hon skogstokig och far runt som en studsboll i...
Svar
18
· Visningar
2 036
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Tänk om vi hade samma luktsinne och hörsel som hundar:D Mannen kommer hem: Hej älskling vad har du gjort i dag? Frun hinner inte...
Svar
1
· Visningar
889
Övr. Hund Sitter och kollar på vårens hundkurser och känner mig helt velig om vilken inriktning jag ska välja. Jag har en snart tvåårig hane som... 2
Svar
35
· Visningar
6 091
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Vi har 2 hanhundar. En njuffe på snart 5 år och en staff på snart 2 år. Det har hittills aldrig ens varit i närheten av gruff mellan...
Svar
10
· Visningar
1 283
Övr. Hund Min valp har nu hunnit bli 15 veckor och har ända tills för ca 3-4 dagar sedan alltid kunnat vara lös. Jag har inte behövt vara orolig...
Svar
17
· Visningar
5 192
Senast: Grålly
·
Övr. Hund Jag har tre utekatter i åldern 1, 3 och 5 varav den äldsta är ganska grinig mot dom andra två och sätter dom på plats ofta. I morgon...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Nu är jag fundersam och hoppas på några vettiga svar. Jag har börjat med narkotika sök i jobbet och belönar med kong den minsta röda...
Svar
9
· Visningar
3 063
Senast: PIRU
·
Hundhälsa Efter sista besöket hos KB så ändrade hon helt i medicineringen. Cortisonet tålde hon inte längre då hon kissade massor av det, även... 2
Svar
39
· Visningar
5 899
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Att det förekommer idioter inom alla sorters avel visste vi ju alla, men kände ändå att jag ville dela med mig av denna länken...
Svar
11
· Visningar
1 218
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Våran snart 2 åriga hane (kastrerad) har börjat morra mer och mer. Inte åt mig eller sambon utan mot folk som kommer hem till oss eller...
Svar
9
· Visningar
2 584
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Ja...nu är det ju så att jag antagligen har fått praktikjobb i spanien. Eftersom min ex-sambo inte kan ta hela ansvaret för honom... 2
Svar
22
· Visningar
4 870
Senast: Lager
·
Övr. Hund Konstig rubrik kanske, men iaf, ett par bekanta ska skaffa hund ihop, han ska jaga med hunden, han jagar mycket och ofta. Tidigare har... 2
Svar
21
· Visningar
2 914
Senast: Zuzzi
·
Övr. Hund För ca 6 månader sedan tog jag över en amstaff/pitbull tik på 3år. Fd. ägaren ville inte tala om varför han inte kunde ha henne kvar då...
Svar
5
· Visningar
1 858
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Någon som vill dela med sig? Skulle vilja ha ett bildspel med hundar som bakgrund på datorn, gärna vinthundar :love:
Svar
3
· Visningar
1 566
Senast: Melli
·
Övr. Hund ...tricks. Vet inte om de redan finns en sån här tråd, ta bort den isf. Jag vill att de som vill skriver hur de har lärt sin hund ett...
Svar
8
· Visningar
1 863
Senast: Aslan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31