Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu har vi valt vår lilla valp, den engelska toy terriern, och idag har de varit på vet. besiktning. Det visar sig att vår valp+hennes...
Svar
19
· Visningar
3 314
Hundhälsa Är så sjukt orolig! kom hem nyss från jobbet och sambon säger att min gammelvovve har betett sig så konstigt för en timme sen,så han var...
Svar
16
· Visningar
10 766
Senast: stjarnfrugt
·
Hundhälsa Satt och läste en vet-uppsats om Osteokondros, att det inte är medfött utan att djuret har bättre eller sämre genetiska förutsättningar...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 312
Senast: Amk
·
Hundavel & Ras Nån som har erfarenhet av den blandningen? Inlägg om att stödja blandrasaveln eller ej vill jag inte ha, då skriver ni för blinda...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
17 970
Övr. Hund :love: Idag var vi och besiktade kullen, och nu är min bebis äntligen hemma! http://www.youtube.com/watch?v=SlcfiZEzn30 Han har haft...
2
Svar
36
· Visningar
3 157
Senast: Jenka
·
Övr. Hund For over ett ar sedan kom en liten pojke pa cyckel i full fart mot Mandy och mig medan han 'skrek' sa hogt han bara kunde. Mandy tyckte...
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag har en schipperke som blir 8 år i februari, en tik. Igårkväll fick hon ett väldigt obehagligt anfall av något slag och jag var helt...
Svar
14
· Visningar
3 826
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Jag har fått problem med platsen och jag vet inte hur jag ska lösa det. Min hund har alltid haft en säker plats men på sista...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: kladdkaka
·
Övr. Hund Då jag i dag hittade två lösspringande hundar på vägen som jag fångade och återbördade till ägaren efter lite letande, har jag en...
Svar
19
· Visningar
3 220
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Jag har länge nu gått och längtat efter att skaffa hund men känner mig osäker på om det går att lösa rent praktiskt. Familjen hade hund...
2
Svar
20
· Visningar
3 021
Hundhälsa min grand danois tik har hunnit blivit 6 år i år. Jag köpte henne som fyra månaders valp. Aldrig haft några bekymmer med henne, hon har...
Svar
12
· Visningar
1 624
Senast: Cocos
·
Hundavel & Ras Jag tror jag hittat 'min' ras, men vill ändå ha fler rasförslag och bolla med folk. Det kommer bli min första egna hund, men jag är...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 320
Senast: Lark
·
Hundavel & Ras Hur mycket tid lägger ni på träning om dagen? Vad gör ni? Tävlar ni (i vad?) eller tränar ni bara för hemmabruk? Någon som har sin...
2
Svar
20
· Visningar
2 556
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund I måndags fick min älskade Minina somna in :cry:. Tack för den här tiden, tack för allt du lärt mig och tack för att du älskade mig mer...
2
Svar
22
· Visningar
2 192
L
Övr. Hund Såg inlägget om när hanhundar börjar lyfta på benet och började fundera på våran vorsther tik på 8 år som verkar revirkissa.Hon pinkar...
Svar
11
· Visningar
8 468
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har en ledig dag från jobbet och spenderar tiden med att fundera på det här med hund, att skaffa hund alltså. Jag bor sedan ett par år...
2
Svar
21
· Visningar
3 531
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Vad tycker ni om att låta hunden springa/gå på löpbandet (alltså utöver promenaderna och inte istället för dem)? Är det ett bra sätt att...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
15 799
Senast: yennork
·
Övr. Hund Min syrra fyller 25 år om ca 1 månad. Jag har ingen aning vad jag ska köpa till henne.... Hon har en hobby som hon utövar hela...
Svar
3
· Visningar
1 347
Senast: Flixon
·
Hundhälsa Min lilla hund är jämt med mig i stallet och nu tror jag hon har ätit något mindre lämpligt... Hon är väldigt lös i magen och idag när...
Svar
2
· Visningar
3 746
E
Hundhälsa min fina rottis Alfred insjuknade i mars(11) i magsjuka, efter att antagligen ätit nått olämpligt, han var då knappt 1 år och ganska små...
Svar
13
· Visningar
2 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Tillbaka