Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://vk.se/Article.jsp?article=503199 Dom kanske borde haft en sån här... 2
Svar
21
· Visningar
3 121
Senast: Golddigger
·
Hundhälsa Förutom bra dragsele som ska införskaffas så fort jag har pengar, så har jag testat smått med hunden i spårsele, han verkade tycka det...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Ravishing
·
J
Hundhälsa Jag har en Amstaff/Ambull tik på snart 9 månader. Vi har ett ganska stort problem som jag känner att jag gärna vill veta andras... 2
Svar
25
· Visningar
5 002
Senast: soom
·
Övr. Hund Men sedan inte ett ord om hur många och hur skadade hundarna är...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Har en 7 årig schäfer madame som i våras började halta till och från på vänster fram, typisk "stelhets hälta", dvs haltade de första...
Svar
10
· Visningar
4 255
Senast: Lizah
·
Hundavel & Ras Jag vill gå uppfödarutbildningen men hittar inga kurser i närheten som passar mig tidsmässigt så jag tänkte ordna det själv :D Man...
Svar
3
· Visningar
1 665
Senast: Laa
·
N
Övr. Hund Nu behöver jag lite råd. Jag och min sambo har flyttat till ny lgh med vår treåriga boxer. Vi har nu fått reda på att hon skäller vid...
Svar
2
· Visningar
1 267
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Kommer i morgon att ringa veterinären. Då de har telefon tid 7.30-9.00. Har en schäfer tik som om och om igen får urinvägsinfektioner...
Svar
5
· Visningar
1 043
·
Hundhälsa http://www.youtube.com/watch?v=cIaM3hYFszc Sen tycker utställningsdomaren att utställnings varianten är mer korrekt och att den är... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 444
·
Övr. Hund Idag fyller Al-Dabarans Z-kull 11 år :D Jag vet inte riktigt vilken av valparna på bilden här ovanför som faktiskt är Zala, men tippar...
Svar
15
· Visningar
1 734
Hundavel & Ras I brist på annan sysselsättning bläddrade jag i Höökskatalogen idag, och kollade även hundsidorna när allt annat var slut. Fick syn på...
Svar
5
· Visningar
1 521
·
Hundhälsa När man läser om noskvalster är oftast det första som står som symptom att de förlorar spårförmågan, men skulle det vara möjligt att...
Svar
12
· Visningar
1 564
Senast: Sparkling
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att reda ut vår snart treåriga stövarhanes beteende, jag känner att när jag försöker tänka igenom detta själv fastnar... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 419
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Det har inte blivit än men det är på uppsegling. X bor efter en väg som är mycket populär bland hästfolk. X har en "icke-vallande-bc"...
Svar
19
· Visningar
3 389
Senast: Cezzan
·
Hundhälsa (Väntar på att komma fram till vet, frågar här under tiden) Min huligan till hund har knyckt och satt i sig nästan en hel grillad...
Svar
13
· Visningar
18 785
Senast: kol
·
Hundhälsa I går kväll stal den 20 kg tunga hunden ett paket med ca 400 g margarin och har sedan dess kräkts x flera och där i mellan är han...
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har under 1 månads tid hand om min brors hund då han är i thailand och ingen annan kunde ta hunden.. Han är en schäfer hane, stooor! Ca... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 585
Senast: Eliteanka
·
Övr. Hund Hejhej! Min väns drygt ettåriga hund är hur snäll och glad som helst, bortsett från när det kommer till mötande hundar när man är ute...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Eftersom det inte är 2010 längre, och jag inte kunde hitta någon ny utställningstråd så skapar jag en ny. Vad har ni för planer och... 19 20 21
Svar
413
· Visningar
34 467
·
Övr. Hund På fredagmorgon är det dags att spetsa öronen vid nio snåret! Rix FM ska nämligen sända lite hund-action i programpunkten "Olas... 2
Svar
30
· Visningar
2 647
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka