Sv: 2 könsmogna schäfrar = katastrof!
När jag passade Hugo förrförra sommaren när P och B skulle iväg till Öland (eller vart det nu var) så gjorde jag helt enkelt klart för dåren att inne tar man det lugnt. Trots två ungar och vår dåvarande lilla golvmopp så funkade det faktiskt riktigt bra.
Skulle bli galen om de hade härjat runt hela tiden
haha ja jo det är sant, men blev nog lite väl mycket lek så det övergick i lite panik mellan båda 2!Men dom gångerna dom träffats har dom iallafall haft roligt! Dom träffades första gången när jag hade haft min i bara 1 vecka och då sov dom ju mest, men när dom väl lekte, då vart det full rulle, sen blev dom ju större, galnare och vi blev lite mer rädda om huset och möblerna
(Hugo vart väldigt exalterad över att tugga sönder min säng, så jag har en säng som är söndertuggad på ramen
) men det går ju ändå, vore faktiskt kul att låta dom träffas å leka snart... Får bli när V åkt hem igen
![]()
När jag passade Hugo förrförra sommaren när P och B skulle iväg till Öland (eller vart det nu var) så gjorde jag helt enkelt klart för dåren att inne tar man det lugnt. Trots två ungar och vår dåvarande lilla golvmopp så funkade det faktiskt riktigt bra.
Skulle bli galen om de hade härjat runt hela tiden