Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ..lille Bruno :) har velat ha hund länge och nu äntligen har han kommit <3 Bruno är en chihuahua 16v lugn och go,går kanon ihop med...
Svar
10
· Visningar
1 694
Hundträning Kunde inte hitta någon liknande tråd, rätta mig gärna om den ligger fel nu ;) Hur brukar ni göra med era hundar när snön kommer, det...
Svar
11
· Visningar
1 831
Senast: Ceero
·
Hundavel & Ras Vi har tänkt att utöka våran familj med en valp främst för att min bror ska få en hobby och något att se fram emot. Han är van att...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Ni som släpper era hundar lösa i skogen för att springa av sig, skadar sig inte era hundar på ett eller annat sätt bland träden? I... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 658
Senast: Persephone
·
Hundhälsa Skulle vilja veta ifall någon här har någon form av erfarenhet av glaskroppsframfall och ärftligheten. Roade mig med att kolla runt på...
Svar
13
· Visningar
4 689
Senast: Hemskehansson
·
Svar
44
· Visningar
4 405
Senast: Josefiine
·
Övr. Hund Vuxen, normalhullad, frisk hund som dricker, kissar och skiter normalt men som under en dag inte rör sin mat (som är av "vant" märke)... 2
Svar
20
· Visningar
3 200
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Är det vanligt att kastrerade hanhundar blir våldtagna? Av andra icke kastrerade hanhundar. * Jenny *
Svar
17
· Visningar
4 532
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Jag har läst om många hundraser och börjar känna mig förvirrad och nästan förtvivlad då jag aldrig haft hund tidigare. I ena stunden... 2
Svar
21
· Visningar
2 291
Senast: Asko
·
Övr. Hund Hej! Jag har i dagsläget en liten hund av sällskapsras. Jag vill ha en hund till, en som jag kan träna lite mer med. Vill träna agility...
Svar
4
· Visningar
2 640
Övr. Hund Jag undrar om någon har något bra tips på att träna in ett stoppkommando, alltså att hunden stannar och väntar på mig. Har försökt att...
Svar
5
· Visningar
1 868
Senast: movi
·
Hundhälsa Unghunden fick nog något i ögat sist vi jagade, höll koll på det och kunde inte se någon skada. Hon verkade inte särskilt bekymrat över... 2
Svar
23
· Visningar
6 553
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Ja, herregud... Vi har en 6 månaders Powder Puff-pojke som vi försöker behålla pälsen på, den är väl någon dryg decimeter lång och...
Svar
14
· Visningar
3 687
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Vi har fått nya grannar och dom har en valp på uppskattningsvis 5-6 månader. Jag har märkt att varje gång dom lämnar den själv så... 2
Svar
23
· Visningar
12 584
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Kanske finns det hopp för bättre djurskydd.. http://www.dn.se/sthlm/rekordlangt-straff-for-djurplageri
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har efter diskussion i en tråd på en annan underdel av buke lite funderingar kring att använda hunden som vapen. Att en person... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 915
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund som frågan ovan, hur mkt ska man som granne stå ut med skällande hund på dagen, kvällen, natten? (lägenhet resp hus) hur mkt skäller er... 2
Svar
22
· Visningar
3 276
Senast: Varmblod90
·
W
Övr. Hund Min amstaff hane på 10 månader får mat morgon och kväll och alltid samma tider. Han får endast sin mat och inget vid matbordet osv. Han...
Svar
17
· Visningar
3 859
Senast: lady_vip
·
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Sandie3
·
Hundhälsa Då jag misstänker att min hund har eller åtminstone har haft urinvägsinfektion ska vi åka till veterinären imorgon och utforska detta...
Svar
5
· Visningar
4 216
Senast: Libra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka