Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Hundavel & Ras Jag har länge funderat på att skaffa hund nu, och det känns som om det börjar bli ganska seriöst :) Har aldrig haft hund förut...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: Dentaku
·
W
Hundavel & Ras Hej, har en fyraårig labbetik som vi försökt para med en lika gammal labbehane. Båda är nybörjare. Enl blodprov hos veterinären kunde...
Svar
13
· Visningar
8 275
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Ni med stor hund hur gjorde ni när hunden var valp? Är inne på att köpa en till leonberger men funderar på hur ni gjorde med trappor...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: movi
·
Övr. Hund nu har jag tittat på varenda avsnitt av hundcoachen och jag måste säga att jag tycker att han är jätteduktig, jag har alltid trott att...
Svar
19
· Visningar
2 064
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag och sambon försöker komma på för och nackdelar med att ha en sommar respektive vintervalp, eftersom det är vår första hund går det...
2
Svar
37
· Visningar
4 774
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Ayline spanar ut över Väddöviken
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Pali
·
Övr. Hund Nu kommer jag med lite dumma valpfrågor igen ;) Jag undrar vad man ska göra när valpen biter på en för att han inte får som han vill...
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: Bubble
·
Övr. Hund Jag sitter och funderar över vilka mål jag ska försöka uppnå med hundarna under 2011 :) Thea (Jack Russell 3år) Om allt går som det...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 952
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Jag har en dvärgschnauzer på 6 månader som äter Robur i dagsläget men jag funderar på att byta till Royal Canins dvärgschnauzerfoder när...
Svar
7
· Visningar
1 237
Senast: igbest
·
Övr. Hund Ja, lägger ni er i hur rangordningen ser ut mellan era hundar i hemmet? Tänker främst på ni som har flera hanhundar. Eller låter ni dem...
2
Svar
26
· Visningar
5 368
Senast: Migo
·
A
Övr. Hund Min älskade hund. I söndags upptäckte vi att det inte kom något kiss då hon försökte kissa. Så det blev ett besök på Albano. Där hon...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Hej! Har länge velat skaffa hund, det är inte aktuellt på länge men idag fick jag mig en funderare... Var och hälsade på en kompis...
Svar
7
· Visningar
8 774
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Min blandrastik som består av hälften rottis är nu 9 år gammal. Jag tycker hon har utvecklat ett "knorrande" språk. Hon knorrar mycket...
Svar
6
· Visningar
11 345
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa För snart 12 timmar sedan pajade Ivans mage - Han har riktig diarré. Jag är väldigt säker på att det ett resultat av att han åt torkad...
2
Svar
32
· Visningar
28 928
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Behöver hjälp med ovanliga HAN hunds namn. Kom med förslag eller gärna sidor där man kan kolla upp coola orginella namn.....
2
Svar
28
· Visningar
23 393
Hundhälsa Jag behöver lite tips nu! Jag har aldrig haft en hund som varit besatt av mat på något vis, så detta är en ny situation. Min...
2
Svar
28
· Visningar
11 495
Senast: crax
·
Hundavel & Ras Hallo där bukefalister:)! Undrar om någon har erfarenhet på hedehund. Min sambo har tydligen blivit förälskad i denna ras och vill...
Svar
15
· Visningar
6 794
Senast: ingobingo
·
Hundhälsa Läste precis en artikel om en stackars kennelägare, schäferkennel, i Värmland vars hundar troligen har förgiftats av någon. Flera hundar...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Ramona
·
M
Övr. Hund Hej! Nu har jag tänkt och tänkt och det känns som jag vänt skallen ut och in av alla tankar! (ursäkta råa uttrycket!) Jag har letat...
2
Svar
32
· Visningar
3 468
Senast: Miramax
·
Övr. Hund Sitter och tittar på hundannonser på blocket (nejdå ska inte skaffa hund därifrån :p men bilderna är söta :) ) Man blir ju mörkrädd när...
2
Svar
27
· Visningar
3 376
Senast: lady_mike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10