Att välja ras

Sv: Att välja ras

Men annars är jag väääldigt förtjust i den skotska hjorthunden :love::angel:
Tänk bara på att de kan bli stora ;) De har bara minimum måttet angivet i rasstandarden men inget maximum mått, tänkte då du skrev att du inte ville ha en lika stor som en GD. Jag brukar möta 2 stycken skottar nästan varje dag när jag går till jobbet och båda är i storlek som en GD, nu vet jag visserligen inte om det är hanar eller tikar eller både och i och för sig :)

Sv: Att välja ras

Pensionärstakt låter likt mig :angel: Jag är en som snarare traskar lugnt och tittar omkring, lite drömmare kanske..
Kanske en basset hound skulle passa mig bättre :D

Smulis, ja jag är medveten om det men storleken är en sak som jag är villig att rucka på ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 855
Senast: Digbil
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 196
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 385
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 927
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka