Julhälsningar!

Sv: Julhälsningar!

i48720276._szw425h320_.jpg

Inte den bästa bilden men en innerlig önskan om en
God Jul & Gott Nytt År till er alla
önskar mig o Nila

Vilken fin bild :love:

--

Här får ni en från oss med :)

32828612.jpg

edit: såg att det saknas ett n men orkar inte fixa de :P

Senast ändrad:

Eftersom det är brunt, lerigt och skitigt ute så fick årets bild fixa inomhus. Tyvärr han både solen gå ner och mina fotolampor gömma sig, så kvalitén är inte riktigt något att skryta över;) Här är iaf årets julhälsning från mig och killarna!

IMG_0395.jpg

(Boss undrar besviket om det är så här livet ska vara numera - valpen får köttben och Boss själv får stå ut med den hemska mössan...)

20111223195228717516258_sbig.jpg

Vi har inte gammelgubben hemma just nu så bara Cashmir fick vara med på julhälsningsbilden, men hur som helst..God Jul och Gott nytt år från oss alla till er alla! :)

KL
Gjorde ett litet julkort för att skicka till förra ägaren, Moa tycker inte om att sitta still och bli fotad :p

julbild_180500108.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 028
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 064
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 088
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 271
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?