Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Jag sitter och tittar på olika annonssidor nu om hundvakter. Ser att prisernA skiljer enormt mycket, vad anser ni är rimligt att...
Svar
13
· Visningar
12 076
Senast: YorkWann
·
Hundavel & Ras är endast ett krav vid tävling och är i princip bara en ren pappersprodukt som tillkommit pga massmedias hysteri på kamphundar. För...
Svar
0
· Visningar
735
Senast: Kiraya
·
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Goldie
·
Övr. Hund Vi har en volvo v70 och en cockerspaniel. På marknaden finns u hur mycket som helst vad det gäller halvburar, och på beg marknaden oxå...
Svar
3
· Visningar
1 197
Senast: ako
·
A
Hundhälsa Igår fick min älskade Zacha somna in blott 9,5 år. Jag kan inte sluta att gråta och förstår fortfarande inte att hon är borta. För...
Svar
2
· Visningar
1 194
Senast: Berin
·
Hundträning Ja, vad tränar ni med era småttingar? (oavsett om ni har valp nu eller inte). Vilka moment/delar fokuserar du mest på? Hur gör du...
Svar
17
· Visningar
1 590
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Jag har en 11 månaders BC tik. Hon hade sitt första löp för 2 månaders sedan. Nu funderar jag på om jag ska sterilisera henne. Då hon är... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 122
Övr. Hund Har lite huvudbry... Har en kompis som har en finsk lapphund! Otroligt trevlig hund omkring människor men riktigt jobbig med andra... 2
Svar
32
· Visningar
2 731
Hundhälsa Någon som råkat ut för detta? Har en nyparad tik som jag tyvärr tror fått noskvalster, även en av de andra hundarna (som började)...
Svar
2
· Visningar
2 529
Senast: Lenis
·
Övr. Hund ...arbete är det ha två hundar istället för en? Tänker på hundar som man har som sällskap och på promenader i skog o mark, lite... 2
Svar
32
· Visningar
4 633
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund När jag hade Niunia och skaffade Sherry så var sherry en valp, så det gick bra. Niunia accepterade henne nästan direkt. Men nu är det...
Svar
7
· Visningar
2 085
Senast: Meanwhile
·
Hundhälsa Jag har lite funderingar över hur mitt och hundarnas nyår ska bli som mest smärtfritt, och behöver bolla lite. Min äldre hund är rädd...
Svar
8
· Visningar
1 548
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ok, vår lilla hund gör en del saker som jag verkligen kan fundera ihjäl mig på, så nu tänkte jag att jag skulle höra med Buke, dels vad...
Svar
13
· Visningar
1 517
Senast: Laa
·
Övr. Hund Tänkte kolla lite om det kankse finns några andra här i gbgområdet som har en hund som gillar att busa med andra hundar? Det kanske är...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Libra
·
J
Övr. Hund Jag har en lite fundering angående torrfoder. Finns det någon gräns för hur kallt ett torrfoder kan förvaras. Jag ska resa bort och...
Svar
2
· Visningar
1 738
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Hej jag undrar om det finns någon som vill gå promenader med mig och min hund, det är en Dansk-svensk gårdshundshanne på 4,5 år...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Nu är det snart dags för Brownies allra första nyår, så tänkte helt enkelt höra om ni har några bra tips inför detta? :) Vi kommer...
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Jag har planer på att resa utomlands med vovvarna och vandra i ett par veckor. Skulle vara fruktansvärt roligt :) Har en stor...
Svar
2
· Visningar
1 503
Senast: linnsan
·
E
Hundavel & Ras Hej, Jag skulle vilja ha information om Isländsk Fårhund. Om det är någon som har erfarenhet av isländsk fårhund, har eller har haft...
Svar
4
· Visningar
2 325
Senast: Emlan1
·
B
Övr. Hund Nu skulle jag behöva lite hjälp i den har djungeln av klövjeväskor och åsikter. Har förstått att det är många saker man bör tänka på och...
Svar
2
· Visningar
1 217
Senast: Bubben91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka