Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Unghunden fick nog något i ögat sist vi jagade, höll koll på det och kunde inte se någon skada. Hon verkade inte särskilt bekymrat över...
2
Svar
23
· Visningar
6 523
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Ja, herregud... Vi har en 6 månaders Powder Puff-pojke som vi försöker behålla pälsen på, den är väl någon dryg decimeter lång och...
Svar
14
· Visningar
3 653
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Vi har fått nya grannar och dom har en valp på uppskattningsvis 5-6 månader. Jag har märkt att varje gång dom lämnar den själv så...
2
Svar
23
· Visningar
12 413
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Kanske finns det hopp för bättre djurskydd.. http://www.dn.se/sthlm/rekordlangt-straff-for-djurplageri
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har efter diskussion i en tråd på en annan underdel av buke lite funderingar kring att använda hunden som vapen. Att en person...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 912
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund som frågan ovan, hur mkt ska man som granne stå ut med skällande hund på dagen, kvällen, natten? (lägenhet resp hus) hur mkt skäller er...
2
Svar
22
· Visningar
3 239
Senast: Varmblod90
·
W
Övr. Hund Min amstaff hane på 10 månader får mat morgon och kväll och alltid samma tider. Han får endast sin mat och inget vid matbordet osv. Han...
Svar
17
· Visningar
3 846
Senast: lady_vip
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Sandie3
·
Hundhälsa Då jag misstänker att min hund har eller åtminstone har haft urinvägsinfektion ska vi åka till veterinären imorgon och utforska detta...
Svar
5
· Visningar
4 212
Senast: Libra
·
Övr. Hund http://vk.se/Article.jsp?article=503199 Dom kanske borde haft en sån här...
2
Svar
21
· Visningar
3 115
Senast: Golddigger
·
Hundhälsa Förutom bra dragsele som ska införskaffas så fort jag har pengar, så har jag testat smått med hunden i spårsele, han verkade tycka det...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: Ravishing
·
J
Hundhälsa Jag har en Amstaff/Ambull tik på snart 9 månader. Vi har ett ganska stort problem som jag känner att jag gärna vill veta andras...
2
Svar
25
· Visningar
4 993
Senast: soom
·
Övr. Hund Men sedan inte ett ord om hur många och hur skadade hundarna är...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Har en 7 årig schäfer madame som i våras började halta till och från på vänster fram, typisk "stelhets hälta", dvs haltade de första...
Svar
10
· Visningar
4 213
Senast: Lizah
·
Hundavel & Ras Jag vill gå uppfödarutbildningen men hittar inga kurser i närheten som passar mig tidsmässigt så jag tänkte ordna det själv :D Man...
Svar
3
· Visningar
1 660
Senast: Laa
·
N
Övr. Hund Nu behöver jag lite råd. Jag och min sambo har flyttat till ny lgh med vår treåriga boxer. Vi har nu fått reda på att hon skäller vid...
Svar
2
· Visningar
1 246
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Kommer i morgon att ringa veterinären. Då de har telefon tid 7.30-9.00. Har en schäfer tik som om och om igen får urinvägsinfektioner...
Svar
5
· Visningar
1 039
·
Hundhälsa http://www.youtube.com/watch?v=cIaM3hYFszc Sen tycker utställningsdomaren att utställnings varianten är mer korrekt och att den är...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 428
Senast: Laa
·
Övr. Hund Idag fyller Al-Dabarans Z-kull 11 år :D Jag vet inte riktigt vilken av valparna på bilden här ovanför som faktiskt är Zala, men tippar...
Svar
15
· Visningar
1 695
Hundavel & Ras I brist på annan sysselsättning bläddrade jag i Höökskatalogen idag, och kollade även hundsidorna när allt annat var slut. Fick syn på...
Svar
5
· Visningar
1 517
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka