Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har lite funderingar över hur mitt och hundarnas nyår ska bli som mest smärtfritt, och behöver bolla lite. Min äldre hund är rädd...
Svar
8
· Visningar
1 528
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ok, vår lilla hund gör en del saker som jag verkligen kan fundera ihjäl mig på, så nu tänkte jag att jag skulle höra med Buke, dels vad...
Svar
13
· Visningar
1 515
Senast: Laa
·
Övr. Hund Tänkte kolla lite om det kankse finns några andra här i gbgområdet som har en hund som gillar att busa med andra hundar? Det kanske är...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: Libra
·
J
Övr. Hund Jag har en lite fundering angående torrfoder. Finns det någon gräns för hur kallt ett torrfoder kan förvaras. Jag ska resa bort och...
Svar
2
· Visningar
1 726
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Hej jag undrar om det finns någon som vill gå promenader med mig och min hund, det är en Dansk-svensk gårdshundshanne på 4,5 år...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Nu är det snart dags för Brownies allra första nyår, så tänkte helt enkelt höra om ni har några bra tips inför detta? :) Vi kommer...
Svar
9
· Visningar
1 114
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Jag har planer på att resa utomlands med vovvarna och vandra i ett par veckor. Skulle vara fruktansvärt roligt :) Har en stor...
Svar
2
· Visningar
1 478
Senast: linnsan
·
E
Hundavel & Ras Hej, Jag skulle vilja ha information om Isländsk Fårhund. Om det är någon som har erfarenhet av isländsk fårhund, har eller har haft...
Svar
4
· Visningar
2 321
Senast: Emlan1
·
B
Övr. Hund Nu skulle jag behöva lite hjälp i den har djungeln av klövjeväskor och åsikter. Har förstått att det är många saker man bör tänka på och...
Svar
2
· Visningar
1 209
Senast: Bubben91
·
Övr. Hund Vet inte om detta räknas som annons? :confused: Men jag vill gärna ha tips på en bra, varm samt vind- & vattentät overall till min hund...
Svar
17
· Visningar
5 854
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Vad är den maximala storleksskillnaden (teoretiskt) på två, ej aggressiva, hundar ni tillåter härja fritt (= springa och leka vilt ;) )...
2
Svar
36
· Visningar
3 718
P
Övr. Hund Hej är det nån här som kan komma med råd på hur jag får min hund att sluta slicka exp min hand när man klappar /gosar med han. Han gör...
Svar
4
· Visningar
4 200
Senast: Jenka
·
Hundhälsa I morse gick vi ner till sjön på morgonpromenad. Husse kastade R:s älsklingsboll som flög långt och försvann ur sikte. R kutade efter...
2
Svar
26
· Visningar
11 401
Senast: Zantha
·
Övr. Hund http://www.dn.se/sthlm/rekordlangt-straff-for-djurplageri Jag tycker det är bra att det markeras ordentligt att djurplågeri inte är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 952
Senast: HeleneK
·
K
Hundhälsa Hej, har en mindre blandishund på snart 10 år med patella luxation med grad 1 på ena benet och grad 2 på andra benet. Hon har haft...
Svar
3
· Visningar
1 086
Övr. Hund Har lite smått börja leta hund. För troligast kommer vårt hem berikas med ytterligare en ljuvlig fyrbening 2012. Jag har kollat *Länk...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: Lona
·
I
Hundavel & Ras Nu starttar jag en ny tråd pga att min förra kom in på ett helt annat spår om vallhundar osv :D. Nu är min fråga någon som har...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
49 182
Hundhälsa Hej käre buke! Jag är lite kluven. Det är så att för ca 3 v sen så fick min mamma va hundvakt åt min 7 månaders i en vecka. När jag sen...
Svar
19
· Visningar
3 186
Senast: tessiem
·
Övr. Hund Nu står jag här lite undrande och vill höra om andras erfarenheter.. Jag har en bassethane som är snart 9månader, han har varit i min...
Svar
3
· Visningar
1 531
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund Blev lite inspirerad av tråden om "enmanshundar, familjehundar" osv ;) Hur är din hund när du lämnar den till någon? och hur är den i...
2
Svar
22
· Visningar
4 323
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka