Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Usch idag har vi tagit det oerhört tunga beslutet att låta vår gammelman få sluta sina dagar.:cry: Varför ska det känna så jobbigt fast...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: pannkaka
·
Övr. Hund Jag funderar över termen enmanshund som man kan läsa i texterna om vissa hundraser och är osäker på vad det egentligen innebär...
2
Svar
20
· Visningar
5 355
Senast: Asko
·
Övr. Hund Har en bedårande liten blandrastik som är hur go som helst. Lättlärd, snäll & överlag en väldigt trevlig hund. Hon är 5 månader kommer...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 321
Senast: ch791022
·
Hundavel & Ras Är ute i hunddjungeln... Tittar på två specifika raser...sheltie ooch Cavalier. Söker främst sällskapshund som vill hänga med ute...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 292
Senast: Taxilock
·
Hundavel & Ras Nybliven bukefalist här! Ber om ursäkt ifall trådar av detta slag inte uppskattas men jag hittade ingen liknande. Jag tänkte be er...
2
Svar
37
· Visningar
4 231
Senast: Eira
·
Övr. Hund Några här som bor där? Har alldeles för lite hundkontakter känner jag! Saknar folk att prata med, gå ut och gå med och kanske träna...
Svar
17
· Visningar
1 568
Övr. Hund www.youtube.com/watch?v=3GRSbr0EYYU Ifall någon undgått den här videon..... Jag skrattar så tårarna rinner - HEMSKT för egentligen är...
Svar
7
· Visningar
1 217
Senast: Meanwhile
·
2
Övr. Hund Hej ! Jag har en tik som precis fått valpar.Tyvärr så har alla hennes valpar dött utan en .Denna valp som är kvar var den som kom ut...
Svar
3
· Visningar
1 374
Hundavel & Ras Är det ngn här som har Chihuahua? Kort eller långhårig? Bilder m.m :laugh: Jag köpte en Chihuahua nu i höstas. Har ingen erfarenhet...
Svar
3
· Visningar
3 366
Senast: Bubble
·
Övr. Hund ..lille Bruno :) har velat ha hund länge och nu äntligen har han kommit <3 Bruno är en chihuahua 16v lugn och go,går kanon ihop med...
Svar
10
· Visningar
1 687
Hundträning Kunde inte hitta någon liknande tråd, rätta mig gärna om den ligger fel nu ;) Hur brukar ni göra med era hundar när snön kommer, det...
Svar
11
· Visningar
1 826
Senast: Ceero
·
Hundavel & Ras Vi har tänkt att utöka våran familj med en valp främst för att min bror ska få en hobby och något att se fram emot. Han är van att...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Ni som släpper era hundar lösa i skogen för att springa av sig, skadar sig inte era hundar på ett eller annat sätt bland träden? I...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 643
Senast: Persephone
·
Hundhälsa Skulle vilja veta ifall någon här har någon form av erfarenhet av glaskroppsframfall och ärftligheten. Roade mig med att kolla runt på...
Svar
13
· Visningar
4 686
Senast: Hemskehansson
·
Svar
44
· Visningar
4 396
Senast: Josefiine
·
Övr. Hund Vuxen, normalhullad, frisk hund som dricker, kissar och skiter normalt men som under en dag inte rör sin mat (som är av "vant" märke)...
2
Svar
20
· Visningar
3 189
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Är det vanligt att kastrerade hanhundar blir våldtagna? Av andra icke kastrerade hanhundar. * Jenny *
Svar
17
· Visningar
4 519
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Jag har läst om många hundraser och börjar känna mig förvirrad och nästan förtvivlad då jag aldrig haft hund tidigare. I ena stunden...
2
Svar
21
· Visningar
2 288
Senast: Asko
·
Övr. Hund Hej! Jag har i dagsläget en liten hund av sällskapsras. Jag vill ha en hund till, en som jag kan träna lite mer med. Vill träna agility...
Svar
4
· Visningar
2 635
Övr. Hund Jag undrar om någon har något bra tips på att träna in ett stoppkommando, alltså att hunden stannar och väntar på mig. Har försökt att...
Svar
5
· Visningar
1 864
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka