Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Just blivit påmind att det är dags tänka på hundens vaccination. Som jag förstått det ska de vara en spruta nu när hunden blir 1år, men...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Lena
·
Hundavel & Ras Flyttar över mitt senaste inlägg från gamla tråden och skapar en ny tråd för sakens skull. Dock kanske titeln skulle ha ändrats till...
Svar
19
· Visningar
2 404
Senast: Migo
·
Övr. Hund Detta tycker jag är så oerhört pinsamt, men jag behöver verkligen lätta mitt hjärta nu och hoppas att ni inte blir allt för förnärmade... 2 3
Svar
57
· Visningar
9 782
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Jag har kastrerat min 1åriga hane och funderar lite runt fodret.. Vet att han antagligen kommer gå upp i vikt om han fortsätter äta... 2
Svar
25
· Visningar
6 376
Senast: hjarterdam
·
Hundhälsa Vilka risker innebär det? Vilka sjukdomar kan man inte vaccinera/avmaska mot? Om hunden är fullvaccinerad ink rabies, maskad enligt...
Svar
4
· Visningar
2 082
Hundhälsa Jag vet inte hur jag ska tänka eller resonera. Jag har funderat oändligt länge och vänt ut och in på allt och lite till. Blandrasen...
Svar
5
· Visningar
1 329
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Hur underlättar ni livet för era hundar med artros? 1. Igår kom en hundtrappa för att hon borde inte hoppa upp på soffan/sängen...
Svar
18
· Visningar
5 015
Senast: Thelma
·
S
Övr. Hund Anonymt nick, om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, det är jobbigt redan som det är. Jag har aldrig varit helt...
Svar
9
· Visningar
1 785
Senast: Sand
·
Övr. Hund Försöker igen med en humortråd!:laugh: Jag har sett massa hundprogram på Animal Planet, bl.a Dogs 101 och jag tror nu att jag sett...
Svar
12
· Visningar
1 540
J
Hundhälsa Min hund har de sista dagarna haft en väldigt dålig lukt ( påminner lite om rutten fisk, fis)som kommer från munnen. Det är inte alltid...
Svar
2
· Visningar
1 671
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Hej! Jag har ett bekymmer. Min systers hund och min egen hund kommer inte överens längre och det är jobbigt då vi jobbar på samma...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag (och hunden) befinner oss för tillfället i Stockholm och lär så göra större delen av tiden fram tom 8 januari. Nån som har lust... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 413
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Tips på en bra bur till en Saab 9-5,hade tänkt mig en halvbur.?
Svar
3
· Visningar
915
Senast: ako
·
Övr. Hund Hittade en gammal tråd med denna intressanta fråga, som jag bara inte kunde låta bli att starta en ny version av. Hur hade ditt liv... 2
Svar
24
· Visningar
2 015
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Från denna lille going Så blev hon lite större Till denna stiliga tös som nu är 7månader gammal. Tiden går jäkligt snabbt... 2
Svar
27
· Visningar
4 054
Senast: PIRU
·
H
Övr. Hund Tänkte starta en "rolig" tråd så här ibörjan av året.. Nämn 5 saker du inte kan vara utan till din hund behöver inte vara köpta utan... 2
Svar
27
· Visningar
2 790
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Tänkte passa på här där det finns så många hundmänniskor med alla möjliga sorters hundar. Jag har tidigare haft en border... 2
Svar
21
· Visningar
2 784
Hundavel & Ras Hej! Ny på forumet och utan hund ännu men till sommaren blir det av. Vi har bestämt oss för Airedale terrier och läst massor, hälsat på...
Svar
5
· Visningar
1 759
Senast: angelwings
·
S
Hundhälsa Vår 12-veckors valp vill INTE äta valpfoder (torrfoder). Vi har även en vuxen hund och hans mat är mums (torrfoder). Måste valpen ha... 2
Svar
33
· Visningar
3 825
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Labradorblandras, en härlig och klok familjehund.
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Goldie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka