Stockholmsområdet i mellandagarna/början av jan?

Sv: Stockholmsområdet i mellandagarna/början av jan?

Ta med tanten så har skägget nån i sin åldersklass att prata med ;) Han är mycket artig mot damer vill jag lova, inget morr här inte ;)

Då får hon följa med, så slipper jag någon understimulerad knäpptant när jag kommer hem :angel: Det är ju mest precis när hon får syn på andra hundar som hon reagerar, ibland, långt ifrån alltid nu och nu verkar hon som tur är vara på väg ur sin jäkla skendräktighet :D (Förra veckan kunde jag knappt gå en kort promenad med henne utan att bli galen på hur illa hon betedde sig... Aldrig att jag köper en tik igen!)

Tack för idag :D Jag har två vääldigt nöjda och trötta damer här nu! (och en pizza är nog aldrig så god som efter en riktig långpromenad :p)

Trots att det knappast var bra fotoväder när jag väl fick fram kameran så blev det i alla fall någon bild på varje hund :p Nästa gång får ni påminna mig om att fota när det faktiskt är ljusare ute...

57343_1325781686.jpg

77541_1325781689.jpg

23492_1325781690.jpg

49037_1325781692.jpg

Knäpp-Google petar stackas Daphne i flankerna med sina jättetassar :P
Toppentrevlig dag idag. G har varit behagligt lugn och nöjd. Nu är han nyfriserad, nybadad och kardborrefri :)
Det får vi absolut göra om!

Ja det var verkligen trevligt!
Kul att träffa er alla, både människa och hund ;) vi måste absolut träffas igen!
Jättefina bilder dessutom :)
Spike ligger och snarkar på soffan och mina fötter är helt slut :D

Ja, det var verkligen jättetrevligt! :) Även Dafne var väldigt nöjd igår efter promenad och bus.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 732
Senast: fixi
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 129
Senast: valpköpare
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 612
Senast: Pratsch
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 877
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka