Stockholmsområdet i mellandagarna/början av jan?

Sv: Stockholmsområdet i mellandagarna/början av jan?

Jag kan förmodligen inte alls nästa vecka =(

Kommer dock till Stockholm igen sista helgen i januari som det ser ut nu.

Vad tråkigt Jenka!

På förslag från mig och R_C är torsdag kl. 11 på Djurgården. Det ska inte bli så fint som på tisdag och fredag, men det ska inte regna som det ska göra på onsdag. Dessutom har R_C ändå ärenden in till stan på torsdag.

Synpunkter? :)

Passar bra för oss oxo, tror jag, jag har ett möte men det behöver förhoppningsvis inte bli precis då...
Jag har en 2-årig Engelsk Springerspanielhane, vild och lite klumpig men väldigt snäll, vad har ni för hundar?

Jag har en gammal herre på 13,5 år. Skäggig liten dvärgschnauzer.
Så ett yrväder är han definitivt inte längre, men några springrundor kan det bli om det är rätt hund som vill leka (han är ytterst kräsen när det gäller lekkamrater, de flesta bara ignorerar han ;))

*delvis kl*
Kul! Google leker ju bra med fröken W så han blir säkert glad för en till vintiskompis. Äldre hundar brukar däremot inte vilja leka med honom då han är så himla vild och sprattelgubbig av sig, som tur är lyssnar han bra om något säger åt honom att hålla sig på sin kant :P

Ser fram emot torsdag :)

kl

Någon mer som vill och kan följa med?

Mrs_Scabtree? falukorw? och ni andra som skrev i tråden i början?

Jag behöver ju ändå promenera med hunden, så jag står i varje fall vid Blå porten kl. 11 i morgon. :)

Vi kommer oxo vara där, med en liten varning för att jag inte vet exakt var blå porten är... Men det reder sig nog! Jag frågar sambon å går jag vilse ringen jag R_C så får hon och ni guida mig.

Det här bådar gott, sambon visste inte heller! Kan vi inte bara ses vid bron då?? Inte ens google maps visar ngn blå och guldig port, men jag antar att man kan fråga en spårvagnsförare??

Den är precis vid djurgårdsbron! Till vänster när man gått över bron från staden mot djurgårn :) åker man kommunalt går man av djurgårdsbron!

Jag kollar efter ett gäng vinthundar, borde hitta er då! Jag kommer med en liten nyklippt skäggis med BoT-täcke ;)

Det här bådar gott, sambon visste inte heller! Kan vi inte bara ses vid bron då?? Inte ens google maps visar ngn blå och guldig port, men jag antar att man kan fråga en spårvagnsförare??

Porten hittad! Direkt efter bron till vänster, syns imorgon! :laugh:

NUUU kommer jag ihåg vilken port det är! :bump:
Men vi blir inte så många? Bara vi vinthundstokar, Lady_A och en liten schanuzer? Då kanske tanten får följa med också.. hm..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 732
Senast: fixi
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 129
Senast: valpköpare
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 612
Senast: Pratsch
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 877
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka