Min lille tös börjar bli stor :-)

Sv: Min lille tös börjar bli stor :-)

Haha, nej. Min Boxer såg ut att fråga vem som gråter, då hunden på videon skällde och gnällde:D Hon vände nästan huvudet ett helt varv;)

Haha, nej. Min Boxer såg ut att fråga vem som gråter, då hunden på videon skällde och gnällde:D Hon vände nästan huvudet ett helt varv;)

Jaha nu är jag med.

Ja det vart lite taskigt ljud dels för hon är ung sen är det en tom hall vi körde i så det gjorde inte saken bättre.

Tycker du för jäkligt bra. Gott att se.
Duktig vovve.

Tycker du för jäkligt bra. Gott att se.
Duktig vovve.

Tack!

Jag tok gillar denna hund väldigt stor skillnad mot min Sisu hur hon var så jag har varít skeptiskt tilll Valli men har inte tänkt jämnfört dom nåt. Men Valli har växt sen dag 1 i mina ögon helt underbar hund som har en otrolig potential att bli en bra tävlingshund men framför allt TJH. OM jag kan förvalta det på rätt sätt vilket jag hoppas jag att jag gör.

Tack!

Ja visst gör hon det just så här en hund ska vara då är dom i rätt element. Nåt annat då ska ska man hitta på nåt annat med dom...

:bow::bow::bow:

Hundar ska få jobba med det de älskar!

/Migo

Ja och det blir ju så extremt viktigt att dom gör det om de ska jobba med det blir annars väldigt fel. Måmga i denna branch kör L-test på sin hund med knappt godk resultat de kämpar och sliter och får den precis igenom sen tror dom bara för den är godk väktarhund att den ska funka ute när det verkligen sätter sig på sin spets att behöva ha en rejäl och bra hund.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 057
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 732
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 458
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka