Äntligen är vi klara med pusselbit nummer ett!

Sv: Äntligen är vi klara med pusselbit nummer ett!

Grattis Swat! Såg bilder genom en gemensam vän på FB. Så fint! Kanske det kommer en inbjudan till träningsdag någon gång framöver? :laugh:

Grattis! Så roligt :D

Men typiskt att öppna huset är på fredag... Är nog upptagen hela dagen, men ska faktiskt försöka slita mig tidigare... vore himla roligt.

kram!

Alla: Tack för alla era positiva reaktioner!
Det känns som sagt jätteroligt och lite "stressande" :D Mycket står på spel!

Roligast nu är att några av Sveriges mest framgångsrika agility-tävlanden valt min hall som sin vintertränings anläggning!:D

Fijja: Vore toppenkul om du - och lilleman - kom förbi! Men annars kan du bara hojta så får du en alldeles egen visning av hallen! ;)

Berin: Ja, vi kanske skulle ta och "sy ihop" en träningshelg!?
Gemensamma vänner på FB!? Du får lägga till mej som vän så jag kan höra hur det går för er!

/Swat

Fijja: Vore toppenkul om du - och lilleman - kom förbi! Men annars kan du bara hojta så får du en alldeles egen visning av hallen! ;)

/Swat

Jättekul! Har ju en till liten plutt nu, men hon är mest en störning och gullplutt ;)
Har kommit av mig lite med träning, men nu blir det nya tag!

Härligt, vad fint det var, vilket toppeninitiativ! Även om vi nu bor på andra sidan stan så ska jag packa in hunden i bilen och åka upp på fredag! :)
(Lite plats i bilen finns om ngn vill åka med fr södersidan)

ÅH, vilken bra grej! Hur funkar det om man vill komma upp själv och träna, såg att det ksotade 50 kr/h men hur vet man när man kan komma liksom?

Vågar inte ta mig upp på fredag ,men någon annan gång kanske :).

Lady_A: Du är varmt välkommen!! :)

Ravishing: Enklast är att ringa mej för att kontrollera om/när det finns droppin tider. Dessa tider kan dock ändras med kort varsel - om någon bokar tiden - så jag kan sällan lämna besked om tider längre fram än en eller två dagar.

/Swat

Ser ju jättefint ut! Ryktet går om din fina hall, en kompis nämnde något om en ny träningshall i Knivsta... Synd att den är så långt borta bara!

Berin: Ja, vi kanske skulle ta och "sy ihop" en träningshelg!?
Gemensamma vänner på FB!? Du får lägga till mej som vän så jag kan höra hur det går för er!

/Swat

Jag och Xo vill också :d

Hmm man kanske skulle ladda mobilen och ta 677an till en viss hall imorgon på em med Edwind :D

JA en bukegrejj! Jag kan ALLTID på söndagar och Edwind behöver absolut lära sig att arbeta med mig i grupp och inte bara kolla på vad alla andra hundar gör hela tiden!

Vilken härlig hall! Väldigt intressant projekt, håll oss uppdaterade :)
Sitter tyvärr i bilen hela dan imorgon och kommer inte till Stockholm förrän kvällen :(

Disen: Har du vägarna norrut så får vi klart ordna en liten "träff" :D

Lil-Sis: Om det finns intresse kan jag självklart arrangera en "Vardagslydnads-utmanings-dag" ;) Det brukar vara uppskattat och utvecklande för både hundar och förare!

Jenka: Hojta om du vill se hallen en annan dag och ta det lugnt på vägarna!

/Swat

Okej, men då vet jag :)! Skulle kanske våga komma upp idag, ganska sugen på att kolla in den nya fina hallen :angel:.

*kl*
Var där idag och hade en toppendag, träffat massa trevligt folk! Kanonfin hall och mitt lille pyre var fullkomligt underbar på planen, vi fick tom lite beröm för vårt fria följ :D

Lil-Sis: Om det finns intresse kan jag självklart arrangera en "Vardagslydnads-utmanings-dag" ;) Det brukar vara uppskattat och utvecklande för både hundar och förare!

Ja det finns intresse!

Överlag tycker jag att anordnade temadagar alltid är intressanta som ett alternativ till längre kurser. :)

Jag tror bestämt att Edwinds "farfar", sambons pappa, har hjälpt till med att lyfta in konstgräs :D

Dito, det skulle till och med jag orka med, jag som tycker träning är urtråkigt just nu, och aldrig kan få kurser att funka med småbarnslivet

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka