Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Jag har ett bekymmer. Min systers hund och min egen hund kommer inte överens längre och det är jobbigt då vi jobbar på samma...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag (och hunden) befinner oss för tillfället i Stockholm och lär så göra större delen av tiden fram tom 8 januari. Nån som har lust...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 408
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Tips på en bra bur till en Saab 9-5,hade tänkt mig en halvbur.?
Svar
3
· Visningar
905
Senast: ako
·
Övr. Hund Hittade en gammal tråd med denna intressanta fråga, som jag bara inte kunde låta bli att starta en ny version av. Hur hade ditt liv...
2
Svar
24
· Visningar
2 008
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Från denna lille going Så blev hon lite större Till denna stiliga tös som nu är 7månader gammal. Tiden går jäkligt snabbt...
2
Svar
27
· Visningar
4 051
Senast: PIRU
·
H
Övr. Hund Tänkte starta en "rolig" tråd så här ibörjan av året.. Nämn 5 saker du inte kan vara utan till din hund behöver inte vara köpta utan...
2
Svar
27
· Visningar
2 782
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Tänkte passa på här där det finns så många hundmänniskor med alla möjliga sorters hundar. Jag har tidigare haft en border...
2
Svar
21
· Visningar
2 779
Hundavel & Ras Hej! Ny på forumet och utan hund ännu men till sommaren blir det av. Vi har bestämt oss för Airedale terrier och läst massor, hälsat på...
Svar
5
· Visningar
1 756
Senast: angelwings
·
S
Hundhälsa Vår 12-veckors valp vill INTE äta valpfoder (torrfoder). Vi har även en vuxen hund och hans mat är mums (torrfoder). Måste valpen ha...
2
Svar
33
· Visningar
3 817
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Labradorblandras, en härlig och klok familjehund.
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Goldie
·
Övr. Hund Har länge velat ha hund nummer två. Men har velat väldigt vilken ras det skulle bli. Tillslut landade valet på denna lilla...
Svar
6
· Visningar
1 287
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras Helt onödig tråd jag vet, men äntligen löper lilla tiken sedan hane blev bestämd! :bump: Ja nu blir det parning och vi får...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: utte
·
Övr. Hund Jag har en vän som har 2 Grönlandshundar och en papillon. Den äldsta Grönisen är 7 år och en sådan där urklok hund som har världens...
Svar
1
· Visningar
1 087
Senast: Melli
·
S
Övr. Hund Hej! Jag har en nyligen hemkommen storpudel valp på 8 veckor. Det här är andra dagen som jag har henne. Hon är en underbar liten...
Svar
8
· Visningar
1 534
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Är hundvakt till mammas Whippar och gav dom var sitt vitt tuggben för ca 10 min sedan. Den enas tuggben är nu lätt rödfärgat i ena...
Svar
4
· Visningar
9 912
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa Min dvärgschnauzer blev förra veckan behandlad mot rävskabb och min fundering nu är om jag skulle förstöra pälsen om jag rakade ner...
Svar
6
· Visningar
1 536
Senast: igbest
·
Övr. Hund Nu kommer jag med lite fler frågor :p Min valp har börjat skälla så fort han hör något i trapphuset (bor tyvärr ganska så lyhört...
Svar
3
· Visningar
2 025
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Hej! Efter att ha läst runt på flera forum har jag blivit lite förvirrad. ;) Pudlar - Är dom i regel skälliga? Skiljer det mellan till...
Svar
15
· Visningar
11 655
Senast: yennork
·
T
Hundhälsa Hej Vad gör ni dessa dagar när människor håller fest med fyrverkerier? Min Greyhound är så jätta rädd att han skakar och vill inte ut...
Svar
19
· Visningar
1 894
Senast: angelwings
·
Övr. Hund Någon typ av utbildning måste ju finnas tycker jag. Någon som vet?
Svar
5
· Visningar
1 504
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros