Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Idéen kom upp i en annan tråd, att träffas en dag för lydnadsträning! Hjälpa varandra, puscha och komma med goda råd, prata hund och...
Svar
18
· Visningar
1 100
Senast: attheedge
·
Hundavel & Ras Jag undrar hur beroende stående fågelhundar egentligen är av att få jaga? och hur mycket hjärngympa resp fysisk aktivitet kräver dessa... 2 3
Svar
45
· Visningar
8 325
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad är egentligen bästa sättet att "frakta" en hund via bil när man inte har kombi. Bilbur som är fäst på något sätt i baksätet eller en... 2
Svar
36
· Visningar
9 633
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Mitt Romney (skulle varit i rubriken, sorry.) http://www.aftonbladet.se/nyheter/usavalet2012/article14215426.ab
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Är egentligen kär i Salukin :love: Men har tidigare (och nu återigen) kikat lite på storpudel (eller heter det kungspudel??)... 2
Svar
35
· Visningar
6 398
Senast: Emor
·
Övr. Hund Jag har en hund och jag har hästar, och jag vill gärna att hunden ska få följa med till stallet. Är dock inte alltför glad över att han...
Svar
14
· Visningar
1 467
Senast: Hagstadius
·
Övr. Hund I lördags visade han intresse, och idag blev han alldeles lycklig när vi gick ner till fållan, så han fick testa en gång till...
Svar
13
· Visningar
1 418
Senast: Melli
·
Övr. Hund Jag behöver tips på olika apporteringsövningar! Min lilla tycker det är otroligt kul att bära och vi har gjort det ganska mycket från...
Svar
0
· Visningar
1 464
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder: Vart hittar man utställningar? Jag har varit inne på SKK och hittat länsklubbsutställningarna men vart hittar...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: igbest
·
Hundhälsa Detta skulle ju inte hända.. :( Ni som följt min andra tråd om valpen som kissa inne? Vi var hos mindre privat vetrinär klinik...
Svar
11
· Visningar
1 666
Senast: Amk
·
F
Hundavel & Ras en vän till mig har köpt en labrador, han är chokladfärgad MEN har en vit fläck på bringan å vita tår fram. Min fråga är: Får man...
Svar
17
· Visningar
4 691
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Tänkte kika lite vad det finns för vovvar i Gävleborg! Presenetrar väl våran Pensionär Cherokee först ja! Han heter Cherokee är... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
13 747
Övr. Hund Såg att några startat liknande trådar och blev nyfiken om det fanns några bukepersoner i umeå ?:) Känns som att de flesta här är...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Hur fasen kan man höra så? Läste en artikel om det förut, men sitter på mobilen nu så kan inte länka. (lika bra det kanske, bilden... 2
Svar
29
· Visningar
6 042
Senast: Tink
·
C
Hundhälsa Ja, jag blev hundägare plötsligt då en bekant inte längre kunde ha kvar sin hund. OCH NU TROR JAG ATT VOVVA HÅLLER PÅ DÖR. Eller...
Svar
10
· Visningar
2 609
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund En mycket kort fråga: Brukar löptikar vara välkomna på lydnadskurser?
Svar
8
· Visningar
1 154
Hundhälsa Någon som vet om det finns någon återförsäljare till Bravo hundfoder i Umeå trots att det inte finns någon på deras hemsida?
Svar
13
· Visningar
1 894
Senast: igbest
·
Övr. Hund en liten eller medelstor hund kan det ju funka med att stanna, backa eller gå åt andra hållet när den drar. men hur gör man med en hund...
Svar
12
· Visningar
4 056
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Behöver tips på sele som är smidig att sätta utanpå täcke. Har idag en sån här sele (lånad bild från google) Men denna selen får...
Svar
8
· Visningar
4 261
Senast: fetange
·
Hundhälsa Min whippetvalp på 8 månader har sen igår eftermiddag fått lite gulbrunt "smuts" i ögonvrån som jag pillat bort ett antal gånger nu. Det...
Svar
1
· Visningar
1 281
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna