Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick också bilden på min facebooksida och kommer att må dåligt mycket, mycket länge av den. Där finns en länk med text som dessutom förklarade att det tog 5 dagar innan hunden fångades in och togs till veterinär. Delar av smällaren satt fortfarande fast i hundens huvud. Där stod också hundens namn. Hur mycket som stämmer vet jag inte men det såg ut som en ganska saklig länk. Hunden avlivades.
Där ser man! Det som stod till bilden "jag fick" var att det var några ungar som varit stygga.
Men samtidigt lite underlig, hunden satt upp och såg helt oberörd ut. Kan en hund verkligen andas utan medicinsk hjälp om hela nosen är borta?
Jag tycker inte alls att hunden såg oberörd ut, snarare deppig och apatisk i blicken. Sedan är det ju av logiska skäl rätt svårt att utröna exakt vilken smärta någon, varken människa eller djur, känner endast med en bild som underlag.
Jag är helt klart för ett förbud, eller som tidigare nämnts att en licensierad person står för det hela och allmänheten samlas och tittar.