Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en 7månaders oreggad border. Han äter just nu eukanuba valpfoder och han är inte alls förtjust i detta. Kan gå två dagar utan att...
Svar
13
· Visningar
1 308
Senast: Emboella
·
Hundavel & Ras Hej är det nån som släktforskat på sin hund ja mer än dessa led man normalt ser på ex SKK hunddata. Det jag menar jag som har schäfer... 2
Svar
22
· Visningar
2 770
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund När det gäller vallhundar som tex border collie så är den allmänna åsikten att för att de flesta border collies ska trivas så ska de få... 2
Svar
25
· Visningar
2 503
Senast: glittra
·
Hundhälsa Vår whippetvalp (8 månader) har börjat gnälla jättemycket när han får någon tuggis (ben, grisöra, osv)... Han går runt med det i munnen...
Svar
18
· Visningar
9 673
Hundhälsa Mamma berättade nyss att deras hund hade kommit fram till henne igår, han var verkligen jättevarm på huvudet, han försökte gömma huvudet...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: skuggi
·
V
Övr. Hund Vill vara anonym angående detta, men måste få skriva av mig lite :( Skaffade för ett tag sedan hund nr 2, en valp. Duktig och bra... 2
Svar
23
· Visningar
2 810
Senast: Migo
·
Övr. Hund Nar de tranats att skalla for 'Superbowl' reklam. :D Skulle ha varit kul att se tranarens startforsok med gruppen. Teaser of VW...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej alla! Behöver nog mest skriva av mig lite... Hämtade hem vår lilla valp för en vecka sedan. Redan första dagen börjar sambon...
Svar
10
· Visningar
1 531
Senast: Swat
·
Övr. Hund Jag har flyttat till en ny lägenhet som tydligen är extremt lyhörd och gamle Loke skäller tydligen varje gång någon rör sig i trappen...
Svar
10
· Visningar
2 519
Senast: paradox
·
Hundhälsa Jag kommer fram ur min Buke-dvala lite tillfälligt för vi ska bli med valp! :banana: En russkiy toy blir det, en mini-mini-hund med...
Svar
13
· Visningar
5 341
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Kan man se eller känna om en hund har feber??? Har letat igenom huset febrilt nu hela kvällen å hittar inte tempen till hundarna :mad...
Svar
3
· Visningar
1 993
Senast: Nenneh
·
Hundhälsa Jag vet att redan funnits X antal trådar om Millan och XX inlägg i dem men... Såg i kvällens avsnitt hur han lärde en hund att vara i...
Svar
17
· Visningar
3 627
Senast: Disen
·
T
Hundhälsa Hej Jag har en 7årig tik som beter sig mycket likt en hanhund. Hon skvätter hela promenaderna, kan säkert kissa 20 ggr på en...
Svar
1
· Visningar
1 590
Hundhälsa Min nya unghund luktar väldigt illa om baken (från analkörtlarna), hon har inte ont utan det rinner ut som ett genomskinligt klet när...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Undrar om det är vanligt med personlighetsförändringar vid kastrering av hanhund? Märker ni någon skillnad på era hundar jämfört med...
Svar
18
· Visningar
13 819
A
Övr. Hund Kära hundfolk!jag har ett problem som jag grunnar på alldeles för mycket:/ bor för tillfället på landet med skogen utanför dörren och...
Svar
10
· Visningar
1 997
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Börjar oroa mig lite för Camaro, då och då beter hon sig så himla konstigt. Dels så har hennes skott/ljudrädsla ökat, men jag... 2
Svar
20
· Visningar
9 461
·
Hundhälsa Pratade med en vän gällande problemen jag tar upp i denna tråd. Hon höll med mig om att det låter som någon slags depression och...
Svar
6
· Visningar
1 363
·
Övr. Hund Har en barngrind åt min vovve till hans rum som vi har han i då vi åker hemmifrån. Denna grind är av trä och han tuggar gärna på den... 2
Svar
23
· Visningar
15 872
Hundhälsa Min lilla hund har precis fått beskedet om patella luxation. Veterinären vill inte operera utan det enda råd jag fick var att jag måste...
Svar
13
· Visningar
31 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka