Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Nu är det dags att införa en hund i min och sambons liv. Men velar mycket bland raser. Vill helst ha en renrasig då man mer vet vad man...
Svar
13
· Visningar
1 615
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Idag fyller min grabb 1år! Alla har ju dock inte lika härlig födelsedag.. I förrgår blev han kastrerad och vi tog även bort sporrarna...
Svar
13
· Visningar
1 723
Senast: hjarterdam
·
Övr. Hund Pratar ni med era hundar? Jag har hört både bu och bä om just detta. Vad anser ni? Jag kan sitta och småsurra med hundarna när vi...
2
Svar
20
· Visningar
2 098
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Jag blev inbjuden till en sida eller grupp på facebook som helt ville förbjuda raketer på nyår, för djurens (hundarnas skull). På första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 422
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa I förrgår när jag var ute med min ena daghund kom det en unge (10-11 års åldern) springade i full fart, han hoppade över ett staket som...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 642
Senast: Disen
·
Övr. Hund Som hundägare och "hund-idiot" så drömmer vi ju alla om olika saker! Själv har jag under en längre tid drömt om mitt eget hundcenter...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 913
Senast: Disen
·
Övr. Hund Vår valp är 11 veckor och vi går dagligen en liten tur med den ute. Nu på helgen har vi mer tid och idag tog vi en runda på 30 minuter...
Svar
2
· Visningar
1 188
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Någon som vet om det finns något "officiellt organ" för Rallylydnad? En dommarlista? Skrivarlista? Någon i norra...
2
Svar
30
· Visningar
2 615
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Hur använder man hundsele OCH hundtäcke samtidigt? Går det? Eller är det bara halsband som gäller vintertid?
Svar
18
· Visningar
7 497
Senast: Harbor
·
Övr. Hund min kära storesyster ska bli med valp! detta är så otroligt gigantiskt då hon har varit djurallergisk hela livet, mot hundar, hästar...
Svar
9
· Visningar
1 855
Senast: Gravinda
·
Hundhälsa Just blivit påmind att det är dags tänka på hundens vaccination. Som jag förstått det ska de vara en spruta nu när hunden blir 1år, men...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Lena
·
Hundavel & Ras Flyttar över mitt senaste inlägg från gamla tråden och skapar en ny tråd för sakens skull. Dock kanske titeln skulle ha ändrats till...
Svar
19
· Visningar
2 394
Senast: Migo
·
Övr. Hund Detta tycker jag är så oerhört pinsamt, men jag behöver verkligen lätta mitt hjärta nu och hoppas att ni inte blir allt för förnärmade...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 664
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Jag har kastrerat min 1åriga hane och funderar lite runt fodret.. Vet att han antagligen kommer gå upp i vikt om han fortsätter äta...
2
Svar
25
· Visningar
6 348
Senast: hjarterdam
·
Hundhälsa Vilka risker innebär det? Vilka sjukdomar kan man inte vaccinera/avmaska mot? Om hunden är fullvaccinerad ink rabies, maskad enligt...
Svar
4
· Visningar
2 078
Hundhälsa Jag vet inte hur jag ska tänka eller resonera. Jag har funderat oändligt länge och vänt ut och in på allt och lite till. Blandrasen...
Svar
5
· Visningar
1 303
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Hur underlättar ni livet för era hundar med artros? 1. Igår kom en hundtrappa för att hon borde inte hoppa upp på soffan/sängen...
Svar
18
· Visningar
5 006
Senast: Thelma
·
S
Övr. Hund Anonymt nick, om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, det är jobbigt redan som det är. Jag har aldrig varit helt...
Svar
9
· Visningar
1 678
Senast: Sand
·
Övr. Hund Försöker igen med en humortråd!:laugh: Jag har sett massa hundprogram på Animal Planet, bl.a Dogs 101 och jag tror nu att jag sett...
Svar
12
· Visningar
1 539
J
Hundhälsa Min hund har de sista dagarna haft en väldigt dålig lukt ( påminner lite om rutten fisk, fis)som kommer från munnen. Det är inte alltid...
Svar
2
· Visningar
1 662
Senast: jappisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka